Vind je caafs heel leuk VisibreTeam! Ja klopt dacht ik ook al maar zij doet al een paar dagen echt heel hard to get geweldig om te zien.
melody7
Geplaatst: 27-06-16 19:14
Zitten ze al bij elkaar?
Gompie dekt gelukkig alleen maar als ze berig zijn en het zelf aanbieden Als ze met een open sluis voor hem staan zegt hij natuurlijk geen nee Vooral Marley doet dat echt heel erg als ze berig is, Nibbit berijd liever anderen Sammy wil ook wel maar die wordt gewoon genegeerd, arme downie Mitchy wil wel maar wordt boos als ze aan haar kont zitten dus dan wil ze toch niet.
Effie moet er niks van hebben, die weet wat er van kan komen
Hahah nee ze mogen niet bij elkaar. Trump is reteslim want gisteren heeft hij de barricade gesloopt en is naar haar gedeelte gegaan. Gelukkig zat ze in d'r nachthok anders hadden we feest ofc.
@VisibreTeam: leuke caafs heb je en de nieuwelingen zijn ook schatjes. Gelukkig genoeg ruimte om de boel apart te houden anders heb je er binnenkort nog veel meer
@xniieeenke ja vond dat grijze ook érg leuk, maar ben zelf helemaal weg van het beige, en heb al 3 driekleurs, een zwart witte en een rooie met wit, dus even wat andere kleurtjes weer
@DubbelDun, wil een dames groe (met evt een castraat) en een kerelgroep (alleen Frits en Kareltje samen, die gaan super) Ze kunnen elkaar ook niet zien, rennen staan goed uit elkaar. Dus dat zal wel een hoop rust geven.
Deze week de konijnenren afmaken (ja heb ook nog 4 konijnen ) en dan kunnen de konijnen een ren opschuiven waardoor ik een mega buitenren met binnenhok vrijkrijg voor de dames
Nou ben ik wel benieuwd naar foto's van hun verblijven, het klinkt heel gaaf!
NikkivanOlst
Geplaatst: 27-06-16 22:42
Het zijn geen chique "WAUW" rennen, en de foto's zijn van vorig jaar Moet dus nog helemaal opgeknapt worden, maar ben er wel heel blij mee
De "mannenren": een openstaand slaaphok, lekker veel hooi er in en 1 deur altijd dicht, swinters ook goed te doen Daarnaast met het hout (nu lager en kleiner ivm cavia's ipv konijnen) waar nog een hooi/verstop plekje zit. Inmiddels nog een tunneltje en boomstam in het hok om te verstoppen/spelen Verbouwingsidee: De autoband er uit, klimmen ze toch niet in en van het houten dakje een wat handiger verstop/slaap plekje maken, een 'wilgentipi' bouwen, nog wat boomstammetjes en takken er in en een zandbad
De grote ren, voormalig kippenhok, nu konijnenren, straks voor de damesgroep Vooral ruim nu met een groot nachthok, wil ik 'afdelingen' in gaan maken zodat ze eventueel hun eigen prive plekje hebben om in te dutten, de onderkant wil ik ook half dicht gaan maken met wat wilgentakken/boomstammetjes. Daarnaast wil ik een zandheuveltje, nog wat verstop plekken, een wilgentipi en wat holle boomstammen er in
Vandaag flink geknutseld aan de rennen, net gespannen tegen de roofvogels, en heb een speciekuip doormidden gezaagd... dan heb je twee hele leuke schuilplaatsen
Diggy heeft echt de meest geniale zelfverdediging. Gewoon met je bekkie open gaan zitten
Ze bijten eigenlijk nooit, alleen als we ze verplaatsen en die bak nog naar zeugjes ruikt. Dan krijgen ze soms ruzie. In de kooi gaat Freddy wel eens pruttelend achter Diggy aan, die gaat dan zo zitten en dan gebeurt er niks.
Hier is Blondie ook al lekker gegroeid en ze is nu de weegschaal 'ontgroeid' , dus >450 gram
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-16 16:02
En de damesgroep die maar weer met goede moed aan een vers stuk gras begonnen is...
miramii
Geplaatst: 29-06-16 16:46
Ik ben gisteren tot de conclusie gekomen dat Tony meer weegt dan onze kitten
Zo zitten ze het liefst, terwijl het toch echt heren zijn. Foto is overigens nog van afgelopen winter, dan mogen ze binnen los.
Tony weegt 1200 gram en Kevin 1000 gram. In de hoop dat Tony (je voelt de vetjes) meer gaat bewegen, gaan ze meer naar buiten (zovaak als kan). Overigens werkt dit nog niet zo goed, Tony zit vooral stil te vreten en Kevin sprint rondjes.. nog tips?
De bouw van de flat staat ivm drukte even stil, maar ik ga het in de vakantie weer oppakken!
Laatst bijgewerkt door miramii op 29-06-16 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt
@DubbelDun, Ik vind die blondjes altijd zo leuk, wat een mooi stuk gras hebben ze bij jou zeg! Genieten voor ze
@Miramii, beweging inderdaad lijkt mij een goeie, mijn zusje gaat wel eens wandelen met de caafjes met een konijnentuigje als ze het eenmaal snappen vinden ze het best leuk