Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) fanatisme. Ik gooide de bal over een brede greppel, de borders en Beau rennen er dan gewoon om heen en gaan het halen, of ze gaan voorzichtig die greppel af, door het water en voorzichtig weer omhoog. Die Duitser stort zich zo over die greppel en klapt zo door zijn polsen tegen de schuine wand
En terug hetzelfde verhaal. En dan met een veel te blije bek die bal voor je neergooien
Even wennen, haha. Wel leuk, ze zijn bloedmooi
En als het een reu is, is het niet het helderste licht, haha! De reuen zijn hier veel lomper en dommer dan de teven. De meeste die ik ken zijn ook keihard, dwars door de meter schutting heen en gewoon braaf apporteren en voor je zitten.
Wij moeten ze echt afremmen, als ik nu zwaar manke Tay zou laten volgen, doet hij dat meteen, want werken met de baas (of iemand die goedgekeurd is ) is het einde...Hhilde schreef:Haha, ja, het is een reuHij vindt alles helemaal leuk, alleen speelgoed loslaten is moeilijk en bij je brengen heeft hij nog nooit geleerd dus ik ben benieuwd hoe ik dat er in ga krijgen
Dat is bij ons standaard, want hoewel hij het keurig aangeleerd heeft en altijd perfecte speelgoed losliet, is het knopje de laatste maanden vastgeroest. Ik sta dus met 2 speeltjes.

een kobaltblauwe en labels out of control haha
)

Machie schreef:http://www.kcbrummen.nl/activiteiten/de ... informatie
De catalogus voor Brummen volgende week staat online