Nayomie schreef:Over de non-stop dogwear, ik sta op het punt om het volgende te bestellen. Tref ik dan het goede materiaal om te kunnen hardlopen? (Ik wil later de heupband nog aanschaffen maar wil eerst kijken hoe dit gaat)
- Non Stop Dogwear Freemotion Harnas
- Non Stop Dogwear Bungee Leash
Lugea, ziet er goed uit. Fijn dat je toch hebt kunnen wandelen tussen de buien door. En welkom uiteraard.
Arya is zo knap. En die ene foto is zeker materiaal om voor een 'ik waak hier' bordje te doen.
Hoe wil je kijken zonder heupgordel? Dat is het meest cruciale van de 'set'.
Het tuigje kan nog eventueel een ander zijn om te proberen maar de heupgordel zou ik zeker doen.
Maar de rest is prima, alhoewel ik een Black Wolf bungee lijn zou doen.
Lugea schreef:Mag ik hier ook gezellig meepraten? Hoewel mijn “puppy” inmiddels al een jaar oud is, vind ik dit HK-topic wel erg leuk en gezellig om in mee te lezen en te posten. Daarnaast sluit ik niet uit dat er ooit nog een puppy bij komt, maar dat zal waarschijnlijk pas in 2023 worden. Tot die tijd kan ik mooi genieten van de puppyverhalen hier en meelezen met andere jonge hondeneigenaren, dat is ook altijd fijn.
Wij hebben thuis drie honden, namelijk een tienjarige Boomer (Yorkshire Terriër x Shih Tzu), een vijfjarige Labradoodle en een eenjarige Boerenfox. Melle, de Boerenfox, is mijn eigen hond. Met Melle ga ik hopelijk in september starten met een pubercursus/vervolgcursus gehoorzaamheid. Verder vind ik het heerlijk om boswandelingen te maken met de honden.
Dit is Melle:
[ [url=m/bfKGUz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een grappig hondje!