Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Detroit schreef:Sinds ik op mijzelf woon wordt het wel de eerste hond. Maar toen ik nog thuis woonde hebben wij altijd een hond gehad. Dus helemaal nieuw is het voor mij niet. Voor mijn vriend is t wel echt eerste keer.
xDenies schreef:Ik volg het allemaal niet meer. Hooi nieuwe. Hoort dat zo? Die herdershonden met die lage heupen(?). Ik lees iets over halsbanden en tuigen. Hier heeft alles een halsband om met penning en dan een tuig waar mee gewandeld wordt. Toevallig ook allemaal een ander tuigEn een andere halsband. In huis is alles af, vind het zelf ook niet fijn om de hele dag op schoenen te lopen. Nouja.
Mijn mams was vandaag naar oma en ik heb haar terug opgehaald en daarbij Mera meegenomen. Kwam dit mooie plaatje uit
[img]m/M7HhwB.jpg[/ig]
xDenies schreef:Ik dacht dat die dan juist hd/ed(???) gevoeliger waren. Lees er nooit zulke fijne verhalen over eigenlijk. Maar kan het ook verkeerd begrepen hebben natuurlijk
Ooit een filmpje gezien van een herder op show en die liep bijna op de grond te kruipen zo laag was die rug. Daar was iedereen toen kwaad over dat juist zo'n hond de 1e plaats kreeg. Dus vandaar dat ik een beetje verbaasd was
Detroit schreef:Hier zijn beide ouders sowieso getest op ED en HD. Maar t hoeft niet perse een groter kans erop te zijn. Zo'n extreme rug als jij omschrijft kan nooit mooi en gezond zijn lijkt mij
xDenies schreef:Ik volg het allemaal niet meer. Hooi nieuwe. Hoort dat zo? Die herdershonden met die lage heupen(?). Ik lees iets over halsbanden en tuigen. Hier heeft alles een halsband om met penning en dan een tuig waar mee gewandeld wordt. Toevallig ook allemaal een ander tuigEn een andere halsband. In huis is alles af, vind het zelf ook niet fijn om de hele dag op schoenen te lopen. Nouja.
Mijn mams was vandaag naar oma en ik heb haar terug opgehaald en daarbij Mera meegenomen. Kwam dit mooie plaatje uit
[ [url=m/M7HhwB.jpg]Afbeelding[/url] ]
NorwayFjord schreef:xDenies schreef:Ik volg het allemaal niet meer. Hooi nieuwe. Hoort dat zo? Die herdershonden met die lage heupen(?). Ik lees iets over halsbanden en tuigen. Hier heeft alles een halsband om met penning en dan een tuig waar mee gewandeld wordt. Toevallig ook allemaal een ander tuigEn een andere halsband. In huis is alles af, vind het zelf ook niet fijn om de hele dag op schoenen te lopen. Nouja.
[ [url=m/M7HhwB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn moeder keek mee toen ik jouw bericht aan het lezen was en toen zei ze: Wauw wat een onwijs leuke hond! Is Mera ook natuurlijk
Ik ben zelf ook geen fan van herders met ruggen die zo enorm aflopen, ik zie ze een stuk liever zoals Arya van CB.
Volgende week maandag gaan Mulan en ik starten met de Vervolg 1 cursus, eindelijk! Een maand later dan we eigenlijk zouden starten maar nu dan toch