echt niet normaal meer..Maar als ik hem nu nog moet wassen en uitblazen heb ik ruzie met de buren. Morgen kiep ik hem wel ff in een schone sloot. (Stok in het water gooien
) hopelijk stinkt hij dan niet meer anders is het onontkoombaar de douche
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
echt niet normaal meer..
) hopelijk stinkt hij dan niet meer anders is het onontkoombaar de douche
KarmaChansy schreef:klinkt interessant dat artikel ga eens kijken was het in engels of nederlands? bij mijn pups was ook een groot verschil in de tijd van het gaan staan en niet maar alles stond omhoog voor 9 weken.
kan ook zomaar dat die site inmiddels weg is en t van een kennel was ofzo

met cursus met de hier komen oefening rent ze vrolijk op mij af, maar vlak voor ze bij mij is lijkt ze te beseffen dat ze los is en gaat ze rondjes crossen. Gelukkig is ze heel gevoelig ervoor als ik gewoon wegloop, maar nog wel een beetje een uitdaging. Thuis doet ze het alleen helemaal niet, ze speelt vaak met een andere pup uit de cursus (die woont vlakbij) en zij durven hun hond alleen los te laten omdat Zelda zo goed luistert
gelukkig hebben ze dat ook aangegeven, want de trainster zei dat ik er thuis goed op moest oefenen. Galaika schreef:Hier is het juist omgekeerd. Op cursus luistert hij fantastisch en mogen we soms oefeningen al los doen als de rest nog vast zit. Maar thuis luisteren? Ho maar...

En toen ging er één hangen en de ander niet.

Ben niet van de slaafse honden.
Dacht hebben nog even te gaan, maar opeens snel genezen. Laatste hechting er uitgehaald vandaag en moet nu nog even weekje ofzo verbandje tot alles helemaal goed genezen is en dan rustig weer de beweging opbouwen. Zijn voet is nog erg dik, dus die zwelling moet ook nog minder worden.