Ianthe schreef:Jachttraining van gewoon een hondenschool stelt meestal niets voorAls je echt jachttraining wil doen is er wel wat beters te vinden. De gewone lab is meestal niet zo fanatiek natuurlijk als de field trial of mixjes daarvan, maar kan dat ook prima doen hoor. Die gooien er gewoon wat meer humor in;) Weet niet waar je woont, maar anders kan ik wel kijken of er een goede training bij je in de buurt zit.
Nee klopt dat een field trial fanatieker is en echt gefokt is richting jacht. Dat was ons doel ook helemaal niet, maar nu ik onze pup heb lijkt het me misschien wel leuk. Hiervoor hebben we ook een labje gehad en inderdaad, ze houden wel van humor

Ik weet het nog niet eens zeker, maar het lijkt me leuk na de gehoorzaamheidcursus iets anders te doen. Ohhh puppy jachttraining heb ik nog nooit van gehoord, klinkt heel leuk!
Ik woon in Oud Gastel (Noord Brabant, vlakbij Roosendaal). Op dit moment heb ik me op de lijst staan ben multidog in Dinteloord (hebben ook een website). Naar mijn idee zijn die best bedreven in de jachttraingen, maar goed ik ben er een leek in dus wellicht stelt het idd niet zo veel voor. Dus je mag kijken hoor! Alvast bedankt!
Zoe, hahaha couch patato