Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:60-100 is toch een prima bedrag?
Konijnen zijn niet zo makkelijk met narcose en er zit een groot risico aan. Ik zou zeker voor een konijn niet de goedkoopste optie kiezen.
StalNollie schreef:Nyaleti schreef:60-100 is toch een prima bedrag?
Konijnen zijn niet zo makkelijk met narcose en er zit een groot risico aan. Ik zou zeker voor een konijn niet de goedkoopste optie kiezen.
60/100 dat zeg ik toch?
En goedkope optie? Castratie blijft Hetzelfde en blijven de risico net zo hoog als over de 100€
StalNollie schreef:Ik denk (of weet eigenlijk wel zeker) dat als dit wat goedkoper word dus toegankelijker dat er minder konijnen leed gaat zijn
StalNollie schreef:Jij zegt niet in verhouding maar een was konijn NHD bijvoorbeeld bewaak je gewoon meer dan 60€ voor.
Amber_anne schreef:Slechte eigenaren zullen hun dieren toch niet castreren omdat ze kosten voor een castratie niet in verhouding staan tot de aankoop prijs van 15 euro
Amber_anne schreef:StalNollie schreef:Jij zegt niet in verhouding maar een was konijn NHD bijvoorbeeld bewaak je gewoon meer dan 60€ voor.
Ik ga er gemakshalve vanuit dat eigenaren die bereid zijn tientallen euros voor een dier neer te leggen ook goede zorg leveren. Het meeste konijnen leed zit hem toch in het goedkope segment van mensen die bij de dierenwinkel een impuls aankoop doen. Dan is die 60-100 euro het niet waard op de aankoop van het konijn (in hun ogen, daar ben ik het zelf uiteraard niet mee eens)Amber_anne schreef:Slechte eigenaren zullen hun dieren toch niet castreren omdat ze kosten voor een castratie niet in verhouding staan tot de aankoop prijs van 15 euro
StalNollie schreef:Melody mijn eigen dierenarts zit daaronder. Ben nu ook richting Duitsland aan het informeren daar liggen de prijzen net wat anders dan hier.
robert45 schreef:StalNollie schreef:Melody mijn eigen dierenarts zit daaronder. Ben nu ook richting Duitsland aan het informeren daar liggen de prijzen net wat anders dan hier.
Bij de dierenartsen hier in de buurt begint het allemaal steeds meer op uitknijpen van de consument te lijken. Zijn overgenomen door de grote organisaties en ze berekenen ineens absurde tarieven.