Mandynop schreef:Tim is een podenco reu van nu vier jaar oud. We zijn al begonnen met "gewoon" hardlopen aan het normale tuig en lijn, dit doet ie goed en vind ie erg leuk:
[ [url=m/FPptj5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aaaah daar is Tim!
Ken hem nog van de Podencoworld website, vond hem zo leuk omdat hij qua looks veel weg heeft van mijn Podenco teefje 
Qua maten en ‘moeilijk’ lichaam snap ik je precies
Op pagina 24 kan je Perla zien ik haar roze Trop tuig. Waar ik eerder al aan Nala over vertelde en custom made is, maaaaaar bij Trop dog sportswear betaal je geen extra kosten voor het combineren van 2 maten (tenminste dat had ik niet, tuig was gewoon €50).
Perla heeft om de hals XS en het lichaam maat S. Ik heb dus wel een passessie gedaan waardoor ik precies wist welke maten ik nodig had voor haar. Maar wellicht is zoiets pas van toepassing als je serieus verder wilt en dat je eerst met een ander tuig kan oefenen waar je minder geld aan kwijt bent.
Nala- ben benieuwd of het nieuw bestelde tuig beter zal zijn voor je hond.
Listiano- had jij niet een wat grotere Podenco? Heb namelijk het idee dat je dan toch iets meer keus heb qua tuigjes. Voor Perla was het met haar middelmaat al wat lastiger, veel merken vallen al af.