Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Dat doet ze omdat ze broeds is. Dan wil ze het nest leeg om een nieuw nest te beginnen.
Ze doet het nu wel heel vroeg helaas. Hopelijk valt het mee!
Je doet er helaas weinig tegen! Ik heb twee geplukte kleintjes nu wat ingesmeerd met vaseline in de hoop dat ze dat niet lekker vindt en het haar een beetje tegen houdt.
Gelukkig groeit het wel weer aan, maar het ziet er altijd zo stom uit en ik vind het zo sneu voor de kleintjes
Dido2316 schreef:Cayenne schreef:Dat doet ze omdat ze broeds is. Dan wil ze het nest leeg om een nieuw nest te beginnen.
Ze doet het nu wel heel vroeg helaas. Hopelijk valt het mee!
Je doet er helaas weinig tegen! Ik heb twee geplukte kleintjes nu wat ingesmeerd met vaseline in de hoop dat ze dat niet lekker vindt en het haar een beetje tegen houdt.
Gelukkig groeit het wel weer aan, maar het ziet er altijd zo stom uit en ik vind het zo sneu voor de kleintjes
Bijzonder hè dat het zo werkt? Klinkt toch niet als heel praktisch in de natuur. Dan hou je toch geen baby meer over...?
Stom hè dat je dan niet even een goed gesprek van vrouw tot vogel kan voeren... hopelijk valt het mee inderdaad. Misschien stopt ze er ook wel weer mee omdat ze het nu zo vroeg doet