Puppy Erbij 2021

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 16:35

Even snel de groetjes uit de Ardennen van onze berg en bos avonturen hond!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

CupCakes_

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 16:41

Kim, proficiat *\o/*

Nicky, ze blijft knap <3

Otje vind ik ook echt leuk :+:

Daar hebben we Beer, op reis :)F

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 16:57

@warboel wat vond je nep-zeehond van de echte? ;)

@oshaa heerlijk! Genieten!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 17:08

Ik geloof niet dat ze het echt door gehad heeft... :P ze had het veel te druk met hard rennen en snuffelen aan het zand. We kwamen wel 2 paarden tegen en daar vond ze dit van: :wow:

Ik had d’r netjes even aangelijnd omdat ik niet zo goed weet wat ze doet bij paarden, maar echt verbazingwekkend hoeveel mensen hun hond gewoon al blaffend achter paarden aan laten rennen! :oo

Ohhh Oshaa dat ziet er heerlijk uit zeg! Prachtige foto’s <3

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 17:34

@warboel dat probeerde een golden retriever ooit bij het paard van een vriendin. Die hond kreeg zo'n harde lel tegen z'n hoofd dat je de klap op de schedel kon horen. Gelukkig voor de hond had het paard geen ijzers, want dan had de hond het niet naverteld denk ik. Zo eng als mensen daar zo laconiek over doen. Kan voor alle partijen zo verkeerd gaan :(

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 17:35

Voor de Teckel mensen (we hebben er maar een toch?), maar misschien weet iemand anders ook nog iets. Ik ben dit jaar Secret Santa van iemand die Teckels heel leuk vind maar zelf geen heeft. Ik heb dus al de Teckel handdoeken en theedoeken gekocht. Teckel paperclips en een kerstkaartje met "dachshund through the snow".

Zijn er hier nog mensen die toevallig Teckel gerelateerd kleinigheidjes of leukigheidjes weten uit te halen?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-20 17:53

KimD schreef:
Voor de Teckel mensen (we hebben er maar een toch?), maar misschien weet iemand anders ook nog iets. Ik ben dit jaar Secret Santa van iemand die Teckels heel leuk vind maar zelf geen heeft. Ik heb dus al de Teckel handdoeken en theedoeken gekocht. Teckel paperclips en een kerstkaartje met "dachshund through the snow".

Zijn er hier nog mensen die toevallig Teckel gerelateerd kleinigheidjes of leukigheidjes weten uit te halen?

Hadden ze bij de kruidvat ofzo niet van die deurmatten?

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 17:55

Jep, zoals ik al eerder zei:
_Christina schreef:
Yoshi (sorry ik weet even niet wie erbij hoort) en andere teckel fan artikel liefhebbers, bij kruidvat in de folder vanaf 03-11 staan smalle deurmatten met een teckel erop! Pagina 15 in de AlleFolders app.

Leuke foto's kwamen er langs, ik wil ook strand hier..!

Om nog even op het poepen terug te komen, ik blijf er toch van overtuigd dat die eerste keer hem niet zo lekker lag. Het ging de dag erna al een stuk soepeler, ondanks dezelfde harde consistentie zijn de keutels sinds dag 2 van handzamer van formaat. Maar wel héél lichtbruin van kleur, dat is niet ideaal toch?

Gefeliciteerd kiwiwitje!

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 18:12

_Christina schreef:
Jep, zoals ik al eerder zei:
_Christina schreef:
Yoshi (sorry ik weet even niet wie erbij hoort) en andere teckel fan artikel liefhebbers, bij kruidvat in de folder vanaf 03-11 staan smalle deurmatten met een teckel erop! Pagina 15 in de AlleFolders app.

Leuke foto's kwamen er langs, ik wil ook strand hier..!

Om nog even op het poepen terug te komen, ik blijf er toch van overtuigd dat die eerste keer hem niet zo lekker lag. Het ging de dag erna al een stuk soepeler, ondanks dezelfde harde consistentie zijn de keutels sinds dag 2 van handzamer van formaat. Maar wel héél lichtbruin van kleur, dat is niet ideaal toch?

Gefeliciteerd kiwiwitje!

Skip poept ook lichter van kleur bij licht gekleurd vlees zoals Kip witvis en zalm. Misschien dat het daar mee te maken heeft?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 19:08

Ja inderdaad de mat van de kruidvat.
Action heeft een deurstopper van een teckel...

Action heeft ook super grappige t-shirts van batman, superman

Verder ga ik nog ff nadenken. Voor de goedkopere dingen

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 19:15

Gefeliciteerd Kiwi!

Heerlijk Osha, geniet van jullie tijd!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 19:19

Gefeliciteerd Kiwi!

Ik heb een gesloopte hond.... Is met m'n schoonouders mee geweest! Daar heb ik geen hond meer aan...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 19:29

Wel lekker rustig vanavond haha. :P

Zhiva heeft haar basiscursus afgerond, we kunnen verder met de gevorderden cursus. Maar ben wel trots op onze dame. :)

ChaplinC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 20:04

Nayomie schreef:
Wel lekker rustig vanavond haha. :P

Zhiva heeft haar basiscursus afgerond, we kunnen verder met de gevorderden cursus. Maar ben wel trots op onze dame. :)

[ Video ]

Super, gefeliciteerd! *\o/*

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 20:16

Vandaag is Jaxx
Spoiler:
(welke het ook is)
1 week oud.
Dat betekend een week voorbij met wachten :D
Laatst bijgewerkt door JesdaJinn op 05-11-20 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 20:25

@kiwi gefeliciteerd!

@nayomie gefeliciteerd!

:D

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 21:20

Jinn eet vrijwel nooit botjes maar soms issie zo blij.

Wel eerst een dilemma..

Afbeelding
Of op de bank liggen of botje eten...

Uit eindelijk Jinn botje gegeven en nu botje eten op de bank.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 22:07

JesdaJinn schreef:
Jinn eet vrijwel nooit botjes maar soms issie zo blij.

Wel eerst een dilemma..

[ [url=m/8lAx6X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of op de bank liggen of botje eten...

Uit eindelijk Jinn botje gegeven en nu botje eten op de bank.

[ [url=m/Dn7Z2l.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BpFK8L.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZYxkc8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PoyYxi.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vEezpb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lekker hoor!

Skip is juist wel van het kluiven, maar krijgt echt niet elke dag iets.

Hij heeft nu een stuk kameel kophuid, dit is een goed stevig stuk want hij doet er al 2 dagen mee. (Soms is kameel kophuid bros ofzo, want dan heeft hij het binnen 5 minuten op met een hoop gekraak)

Nu het weer slechter wordt, krijgt hij wel vaker een knabbel dan in de zomer. Dan is hij tenminste even lekker bezig want we wandelen nu voor het donker en dan wil hij aan het begin van de avond nog wel eens van mening zijn dat het alweer tijd is voor een lange wandeling. (Dat doen we niet, in het donker ben ik hem erg snel kwijt want dan gaat hij jagen) in de zomer met mooi weer wil ik dan nog wel eens een 2e losloop wandeling doen, of even balletje gooien ofzo. In de winter moet hij het maar doen met een lekkere kluif.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 22:48

Warboel
Wat supertof zeg dat jullie een zeehond hebben gezien!!! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hihi. Het filmpje van Ot met het balletje vond ik echt mega schattig trouwens!

Wat vreselijk naar en onwijs dom dat mensen idd zo onverschillig kunnen zijn als hondeneigenaren zijnde, als ze paarden tegenkomen en zich er vooral weinig van aantrekken dan als de hond er achteraan gaat. Ik zou gek worden en me vreselijk schuldig voelen naar de ruiter(s) toe als zoiets zou gebeuren, brr. Wat skippy zegt; kan voor alle partijen zo vreselijk fout gaan zeg :(

Oshaa
Heel veel plezier in de Ardennen. Heerlijk zo met je hond op ontdekking in de natuur! Hoelang zijn jullie daar?

Christina
Fijn dat de keutels sinds dag 2 wat beter zijn! Hier merk ik ook wel wat verschil tot nu toe met Arya’s ontlasting op die verschillende diersoorten.

KimD
Leuk dat je allemaal teckel spulletjes verzamelt. Ik weet zo 1,2,3 helaas even niks. Etsy al eens nagepluisd? Misschien een t-shirt met leuke quote erop bv. Of nu voor de winter een muts ofzo met iets van teckels erop - kun je daar misschien wel vinden (afhankelijk van wat het budget is want Etsy kan ook wel weer duur zijn)

Nayomie
Ook via deze weg nogmaals gefeliciteerd! Superleuke foto van jullie drietjes!

JesdaJinn
Ohh een week oud alweer, gaat snel!

--

Vandaag hadden jut & jul ook weer een chillax dagje (die blikken van beiden ook *rolt met d'r ogen hier*)

Afbeelding

En bij de kringloop heb ik vandaag voor 4,50e zo goed als nieuwe (op de foto zien ze wat minder uit, maar ze zijn echt super netjes. De zool en profiel ervan is nog als nieuw en er zijn haast geen gebruikerssporen te vinden op de plekken waar je die normaal ziet als ze vaker gebruikt zijn) Meindl's gevonden in mijn maat. Die kon ik echt Niet laten liggen. Ik weet dat ik nog niet zo lang geleden al 2 paar Lowa's heb gekocht, die ik ook heel braaf en intensief gebruik hihi, maar de Meindl vond ik met testen bij m'n vriendin ook onwijs fijn zitten dus ik zou gek zijn als ik die niet had meegenomen (je koopt dit model voor 225e nieuw om even te vergelijken). Morgen even sprayen binnenin en binnenkort uittesten. Deze zijn net wat logger/zwaarder als het zwaardere model van Lowa wat ik heb, dus denk dat ze vooral heel fijn gaan zijn met wandelingen in de omgeving van Vijlen/Epen e.d. waar je veel hellingen hebt bv. met boomwortels en losse stenen e.d.

Afbeelding

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 23:20

Kiwitje gefeliciteerd *\o/*

Ga morgen ff uitgebreid reageren.

KimD op ali hebben ze ook veel leuke goedkope teckel spulletjes. Zoek daar vaak voor ook een teckel fan in de familie.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 23:38

@Skippy jeee bizar zeg! Wat een geluk dat die hond het na kon vertellen. Ik vind het gewoon sowieso een bizar risico wat je neemt, ook voor de ruiter mocht het paard er niet aan gewend zijn en er vandoor schieten... zo onverantwoord :n Otje is eigenlijk altijd goed terug te roepen maar ik neem het risico gewoon niet, als ik op het strand loop en ik zie paarden aankomen gaat ze gewoon aan de lijn. Ik kijk ook steeds achterom zodat ik ze op tijd aan zie komen en op tijd in kan grijpen. maar ik denk dat niet paarden mensen gewoon niet beseffen hoeveel schade een paard aan kan richten.

@CB ja dat balletje dat ze steeds weg duwde met d’r neus haha, sufferd. Was echt gaaf die zeehond! Maar ik ben weer jaloers op jouw omgeving! :P Superlieve foto van Arya en de kat (sorryyyy ben zn naam even kwijt hihi)

@Nayo jaaaa zo knap! Echt een superleuke foto ook van jullie drietjes <3

@JesdaJinn Yes, one week down! :D still many to go!
Wat voor kluif had Jinn gekregen? Hij ziet er gelukkig uit haha.

@KimD een Takkie mondkapje van de Hema :Y)

——

Wij waren vanavond bij mn moeder, die had nog nooit Harry Potter gezien dus we gingen the Philosopher’s Stone kijken. Otje had ‘m al gezien natuurlijk dus die had wel wat beters te doen :z
Afbeelding

En ook echt het is zo’n portret... ze moest d’r vlees weer niet dus heb d’r wat brokken aangeboden. Echt elke hond zou denk ik een moord doen voor Ot d’r dieet maar nee hoor mevrouw gaat voor de brokken.

En daarna nog d’r vlees _O-
Afbeelding

Af en toe...

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:00

@cb soms moet je je slag slaan voor je eigen comfort. Goede schoenen zijn zo belangrijk! :))

Ik was met Toby naar een vriendin vanavond, die heeft een pup van 13 weken en we vinden het toch wel erg fijn als de honden gewoon over en weer mee kunnen. Het viel niet tegen: Toby vindt pups meestal stom, en de pup is errug lomp. Maar Toby heeft maar één keer een lip opgetrokken en één keer gesnauwd, beide keren geheel terecht (pup trok aan z'n staart en pup dook bovenop hem). Maar verder hebben ze zich keurig gedragen. Ik weet wel weer wat ik NIET mis aan pups: die vlijmscherpe tandjes! :')
Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:25

Knappe Toby! <3 die tandjes mis je niks aan idd := wat voor pup is het?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-20 01:49

Dankjewel voor de felicitaties!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 06:49

Jeppieteckel heeft ook wel leuke dingen :D

Verder ben ik alweer aan het werk. Dus uitgebreider bericht komt.