Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Voor de Teckel mensen (we hebben er maar een toch?), maar misschien weet iemand anders ook nog iets. Ik ben dit jaar Secret Santa van iemand die Teckels heel leuk vind maar zelf geen heeft. Ik heb dus al de Teckel handdoeken en theedoeken gekocht. Teckel paperclips en een kerstkaartje met "dachshund through the snow".
Zijn er hier nog mensen die toevallig Teckel gerelateerd kleinigheidjes of leukigheidjes weten uit te halen?
_Christina schreef:Yoshi (sorry ik weet even niet wie erbij hoort) en andere teckel fan artikel liefhebbers, bij kruidvat in de folder vanaf 03-11 staan smalle deurmatten met een teckel erop! Pagina 15 in de AlleFolders app.
_Christina schreef:Jep, zoals ik al eerder zei:_Christina schreef:Yoshi (sorry ik weet even niet wie erbij hoort) en andere teckel fan artikel liefhebbers, bij kruidvat in de folder vanaf 03-11 staan smalle deurmatten met een teckel erop! Pagina 15 in de AlleFolders app.
Leuke foto's kwamen er langs, ik wil ook strand hier..!
Om nog even op het poepen terug te komen, ik blijf er toch van overtuigd dat die eerste keer hem niet zo lekker lag. Het ging de dag erna al een stuk soepeler, ondanks dezelfde harde consistentie zijn de keutels sinds dag 2 van handzamer van formaat. Maar wel héél lichtbruin van kleur, dat is niet ideaal toch?
Gefeliciteerd kiwiwitje!
Nayomie schreef:Wel lekker rustig vanavond haha.
Zhiva heeft haar basiscursus afgerond, we kunnen verder met de gevorderden cursus. Maar ben wel trots op onze dame.![]()
[ Video ]
JesdaJinn schreef:Jinn eet vrijwel nooit botjes maar soms issie zo blij.
Wel eerst een dilemma..
[ [url=m/8lAx6X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Of op de bank liggen of botje eten...
Uit eindelijk Jinn botje gegeven en nu botje eten op de bank.
[ [url=m/Dn7Z2l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BpFK8L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZYxkc8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PoyYxi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vEezpb.jpg]Afbeelding[/url] ]