Leuk al die kittens Lees nog mee, posten doe ik binnenkort maar weer eens.
Leuk Mephis op de boomstam. Lucht wel wat aan de (overbe)lichte kant. Mooie blik van hem! Zo'n foto met een blauw luchtje zou wel heel mooi zijn Nog een keertje proberen dan maar binnenkort? En ik wil het wel geloven ja dat het moeilijk was om hem er mooi op te krijgen
Het was bewolkt dus dan ga je nooit een blauwe lucht krijgen
xxxmh
Geplaatst: 31-07-17 17:11
De kitten die wij zondag gaan ophalen heeft een navelbreukje. Daar zijn ze vandaag achter gekomen. Durf niet echt te googlen of dat ernstig is of niet?
IMJ
Geplaatst: 31-07-17 18:02
Ik heb gegoogled een ook op bokt liep er een topic over van 2013
IK zou wel iets met de Fokker proberen te regelen over de kosten!
xxxmh
Geplaatst: 31-07-17 18:15
IMJ schreef:
Ik heb gegoogled een ook op bokt liep er een topic over van 2013
IK zou wel iets met de Fokker proberen te regelen over de kosten!
Okee ga ik daar even naar kijken. Katje is al betaald dus weet niet wat mijn moeder daarmee wilt.
Staat er iets over in het contract ( als je die hebt)
xxxmh
Geplaatst: 31-07-17 18:54
Mossel schreef:
Staat er iets over in het contract ( als je die hebt)
Hebben geen contract. Had op Facebook een oproepje geplaatst en daar had een vrouwtje op gereageerd waar wij de kitten vandaan hebben. Nestje van 5 en 2 hebben het.
Ik vermoed dat het een htk is?! En voor een kleine prijs van de hand is gedaan, dan word er vaak natuurlijk niet zo'n contract opgesteld als bij dure raskatten.
@Mossel: Daarom nogmaals doen als die er wel is, zie mijn post, haha! Maar leuke foto hoor, die blauwe lucht zou een mooi extraatje zijn
Navelbreukje kan vaak wel verholpen worden tijdens de castratie. Is het ook echt een breukje en niet een vetbultje? Pleegkitten van mij leek een navelbreukje te hebben, maar dat was vet blijkbaar.
Niet helemaal meegekregen haha sorry, misschien wel geen idee haha. Zo makkelijk was het niet en ik moet ook geluk hebben dat die plek vrij is meestal staan de koeien of paarden daar haha
Ja zal wel aan mijn moeder vragen wat ze doet met de prijs. Het is een gewone htk kat. Wij hebben het niet gezien maar hun dierenarts heeft gezegd dat het een navelbreukje is. We moeten toch voor volgende week een afspraak maken voor de 2e inenting dus kunnen we dat meteen vragen.
Heerlijk al die kleine gekken. Die van ons hebben de laptop gelukkig nog niet ontdekt maar zitten in de voeten fase nu. Onder, aan, op je voeten het maakt ze niet uit. Je kan amper fatsoenlijk lopen
Poseren? Wat is dat?
Vooruit dan maar. Ben een leeuw.
Samen met stoute broer op de foto. Nummer 3 wilde niet in beeld.