.. hmm. Het is wel heel stil?
Verdomd, waar zijn de honden eigenlijk? Ik dacht dat ze buiten waren. Nope.
De stinkerts waren stiekem op bed geklommen en laten prinsheerlijk te slapen

Tja, lekker rustig was het wel. De bedoeling dan weer niet helemaal

Verder zijn we nog steeds heel druk met de voorbereidingen van het nieuwe huis. Eind november krijgen we de sleutel en 22 december gaan we over! We hebben er echt zo enorm veel zin in!
Mede voor de honden hebben we de kleine auto ingeruild voor een Volkswagen caddy. Wil komende weken weer wat gaan oefenen met ze qua rijden in de auto en hoop dat ze allebei het reizen in een busje wat prettiger vinden. Ze hebben er in elk geval meer dan genoeg ruimte in! En voor de verhuizing zelf is het ook ideaal dat we straks wat meer spullen vooraf al over kunnen brengen.
En daar makkelijk zooi naar de stort kunnen brengen

Er staat een vrij grote duivenschuur (2,15*9,70). Wellicht gaan we kijken of we daar de kennel omheen/aan vast kunnen zetten voor de honden voor nu.
Dat groene gebouwtje met rode dak rechts op de foto. Het grotere witte gebouw is de paardenschuur. Qua indeling van het terrein wordt het even kijken wat handig is. Het bevalt ons nu heel erg goed dat ze vanuit het huis zelf naar binnen en buiten kunnen lopen. Maar een kennel op een plek waar ze mij goed kunnen zien als ik op het terrein en met de paarden bezig ben ook wel handig. Maar dat wordt toch straks kijken wanneer we de sleutel hebben!