Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Thenexttry

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 20:38

Ik heb ze een bericht gestuurd en daar is tot op heden nog niet op gereageerd. Dat is geloof ik niet hoe ik zou handelen als ik in hun schoenen zou staan, maar iedereen is anders dus weet niet waarom ze doen zoals ze doen.

Als ik hier niet binnen normale tijd antwoord op krijg dan is dat sowieso duidelijk en dan geloof ik dat ik die deur sluit, hoe vervelend misschien ook

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 20:40

Thenexttry schreef:
Ik heb ze een bericht gestuurd en daar is tot op heden nog niet op gereageerd. Dat is geloof ik niet hoe ik zou handelen als ik in hun schoenen zou staan, maar iedereen is anders dus weet niet waarom ze doen zoals ze doen.

Als ik hier niet binnen normale tijd antwoord op krijg dan is dat sowieso duidelijk en dan geloof ik dat ik die deur sluit, hoe vervelend misschien ook

Dat punt zou ik al bereikt hebben.

Ikzou voorlopig ook geen berichten meer sturen en met een week of twee de hele boel aan nummers ed gewoon blokeren.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 20:50

Ben het helemaal met je eens. Als ze echt zo gek er op waren stonden ze meteen op de stoep en waren ze sws al gelijk actiever met reageren...
Ik vind ook dat als ze morgen niet reageren je gewoon je handen er vanaf moet trekken... jij hebt goede wil getoond

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 20:56

Thenexttry schreef:

groot gelijk, na een week mag je toch wel reactie terug hebben verwacht... (tenzij ze achteraf ook opvakantie waren )

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 20:59

Thenexttry schreef:

Dit laatste zou ik ze dan nog wel even duidelijk maken. Straks staan ze alsnog over 2 weken met een reismandje op de stoep.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 21:07

Ik lees al een tijdje mee en moet zeggen dat je het heel goed aanpakt allemaal TS :)
Ik zou ook al lang op het punt gezeten hebben van, laat maar zitten, doei.
Het is inmiddels wel duidelijk volgens mij, dat ze sowieso niet met een reismandje aan moeten komen zetten. Maar zo lang geen reactie, vind ik toch erg apart. Ik had zelf al veel eerder op de stoep gestaan, al is het maar om te kijken hoe ze t nu heeft.

Lekker laten en ik hoop eigenlijk dat ze ook niet meer reageren, ze weten dat de poes een lekker leven heeft. Prima :) Zit je ook niet met een huilend kind dat dr poes terug wilt :')
Je hebt je best gedaan en hun staan duidelijk niet te springen om een antwoord te geven.
Dan niet :P

Geef de poezel maar lekker extra knuffeltjes en vertel dr nog maar eens dat je heel blij bent dat ze jou heeft uitgekozen als bediende :D

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 21:12

Sorry misschien dat het niet helemaal duidelijk is als het om de berichten gaat.

Ik heb ze op dinsdag gebeld en hierna gelijk foto's gestuurd die ze zagen en 3 uur later kreeg ik na weer een bericht van mijn kant reactie.
Heb ik op gereageerd en de dag erna savonds kreeg ik weer een reactie.
Ik heb toen gezegd dat ik vrijdags op vakantie ging kreeg ik een " oke" op.

Zaterdags kreeg ik een berichtje van ze en gisteren heb ik hier pas op gereageerd. En dat was dat laatste bericht. Tot nu nog geen reactie erop gehad.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 21:44

Lijkt mij duidelijk dat ze erg lang de tijd nemen om te reageren in ieder geval.
Ik zou echt aan mn telefoon gekluisterd zitten als ik in hun schoenen stond :')
En als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik nu t weer zo lang duurt, er echt klaar mee zijn.
Maar ben benieuwd of ze nog gaan reageren, de poezel is bij jou iig echt beter op zn plek als ik het zo hoor :)

zusi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 21:51

Ik lees ook al een tijdje mee en je doet het echt super TS

Maar ik zou der allang klaar mee zijn.
Het beesje heeft het 1000 maal beter bij jou als daar.
Lekker houden het diertje en genieten !

Jou treft geen blaam ...

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 21:59

Nou nou niet iedereen heeft de hele dag de telefoon in de handen :+
De mensen zijn misschien gewoon even druk. Volgens mij zaten ze ook midden in een verhuizing? Geef het gewoon even de tijd.

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 22:02

@Neverland, nee klopt, maar als ik al 2 jaar een vermist dier heb en die ineens vermoedelijk ergens lijkt te leven, zou ik echt wel wat alerter zijn op mijn telefoon. TS heeft gister een bericht gestuurd en vandaag nog niets gehoord. Je maakt mij niet wijs, dat ze niet 1 minuut de tijd hebben om op de telefoon te kijken in de whatsapp :')

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 22:03

Deze mensen zitten midden in een verhuizing ?
Dan zou dat dus inhouden dat de kat, mocht hij weer naar hun gaan, dus een vreemd huis en van hem vervreemde mensen om zich heen heeft?
Ik zou het wel weten....de kat bleef bij mij!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 22:06

Nee maar misschien hebben die mensen even genoeg aan het hoofd :D Of zijn ze aan het nadenken over datums wanneer ze langs kunnen komen. Je weet niet wat er speelt en daarom zou ik gewoon even wachten :)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 22:58

midden in een verhuizing = ze zitten op het moment in een tijdelijk huis omdat ze nog niet in hun nieuwe huis kunnen tot die vrij is hebben ze dus een tijdelijke woning.

Geloof best dat ze genoeg aan hun hoofd hebben hoor oordeel verder ook niet, maar als je redelijk vaak online komt etc vraag ik mij wel eens af wat iemand dan tegenhoud een "teken van leven" te geven.

Ach ik ben op een nette manier wel duidelijk geweest dus misschien dat dat ze ook tegen houdt nu om te reageren, kan allemaal natuurlijk

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 22:59

TS, had je toen al je adres gegeven?

Ik vind het erg vreemd dat ze niet reageren. Maar er kan een reden voor zijn. Als ik op een ongelegen moment een appje krijg, lees ik het soms vluchtig en wacht tot ik thuis ben om het rustig te lezen en te beantwoorden. Juist als je wil nadenken over je antwoord.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 23:29

Nee ik heb mijn adres nog niet gegeven doe ik niet zomaar hoor.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 05:58

Neverland schreef:
De mensen zijn misschien gewoon even druk. Volgens mij zaten ze ook midden in een verhuizing? Geef het gewoon even de tijd.

Tijd is een kwestie van prioriteit.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 07:10

Jennyj01 schreef:
Neverland schreef:

Tijd is een kwestie van prioriteit.

Nou inderdaad.
Er zijn bij mij appjes die gerust een dag kunnen wachten op antwoord. Maar tot die categorie zou een vermiste kat niet behoren!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 07:18

maar als ze niks van zich laten horen is het verder toch prima? TS wil de kat toch houden, wat is dan het probleem? Lijkt alsof het zichzelf oplost..

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 07:54

TS geen contact meer opnemen, laat het maar van hun kant uit komen.
En heel goed dat je je adres niet hebt gegeven, zodat ze niet onverwacht op de stoep staan.

Je hebt het netjes gedaan hoor!

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 08:41

Gewoon klaar mee zijn, kat hoort ondertussen bij jou. Gewoon de beslissing bij jou laten.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 09:19

Hier sluit zelfs ik me bij aan. Nu moet het van hun kant komen hoor :)

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-16 09:45

Ja dat idee heb ik ook dus laat inderdaad ook niets meer van mijn kant verder horen.

M'n kneusje blijft gewoon lekker bij mij incl. de slapeloze nachten :') :')

Ze wilt steeds op mijn buik liggen, en dan draait ze op haar zij, glijd er vanaf en klimt weer omhoog.
Dit herhaalt zich ongeveer 20 keer tot ze uiteindelijk maar dwars over mij heen gaat liggen.

Onder het mom van dat het heerlijk ligt ( kan het mij niet voorstellen )

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-16 10:41

Ik wil trouwens iedereen die gereageerd heeft in dit topic of via PB wel alvast bedanken.

Zowel de leuke als de minder leuke reacties hebben mij wel alles van vele kanten laten bekijken en dat was ook de bedoeling.

Zodra ik weer iets hoor laat ik het dan ook zeker weten.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 11:49

Ik hoop voor je dat ze zal blijven. Sterkte met afwachten!