Edit: hee, de volgende pagina. Meer foto's!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en groot 

Ben zelf erg tevreden over het resultaat en ik geloof dat de baasjes ook allemaal nog steeds erg blij zijn met hun pups. 
En met een beetje geluk ook Dex van de partij. Florina zal wat lastiger worden, maar wij gaan sowieso zelf eens die kant op.
Knappe Athos. Het was echt weer aps vanouds jut en jul samen.
Ze hebben zelfs een witte ondervacht, vooral zichtbaar in de achterkant van de staart of als je je hand door de vacht haalt. Heb een foto bijgevoegd waarbij je de achterkant van de (in dit geval Athos') staart ziet, voor het idee.
Verandert ook van seizoen tot seizoen hoe donker of licht de vacht is.
(Gaat in beide gevallen dan ook nog minimaal meer dan een jaar overheen!)
Voor- en tegenstanders verwacht ik dat er altijd zullen blijven, want niet iederee wil meer herder en al zeker niet "verknipte zenuwlijers" (tja, er zijn mensen die niet beseffen wat Inara voor enorme waarde heeft qua bloed, type en bovenal karakter... al zeg ik het zelf...)

En ook al meerdere aanvragen voor een pup van Roek gehad 
Zijn genen niet teveel rond strooien he anders is dat mooie nieuwe bloed zo een teveel gebruikte lijn
chipie17 schreef:Neeik heb het in de afgelopen 12 jaar van iemand gekregen die het zelf niet gebruikte en ik heb het voor onze andere hond ook nooit gebruikt. Nu bij Athos wel, het is een heel fijn tuig idd

Ravi heeft ook al een een snee in zijn poot gehad en een teen gebroken, lompe harry 

Zo lang op haar gewacht en opeens Poef! is ze alweer een jaar! Zit zelfs al te kijken naar eventuele reuen voor haar
)
Eli rent en vliegt weer als vanouds en het geneest razendsnel. Teken dat ie gezond is. 
Toch een stuk makkelijker dan zo'n destructobot van een wolfhond, haha.
Dankjewel voor je lieve woorden. Ik ben ook heel erg tevreden met hoe ze zich tot nu toe ontwikkelen. Ze hebben allemaal hun eigen identiteit en hebben allemaal hele sterke punten. Zo is Florina weer heel anders, maar op haar eigen manier heel wolvig.De jongens lijken heel sterk op elkaar. Roek lijkt enorm op haar moeder in alles. Eli is voor mij echt the best of both worlds en ik moet elke dag om hem lachen. Mensen zeiden weleens over Inara "zo'n hond krijg je nooit meer." Dat zeggen ze nu niet meer, want Eli is net zo lief en gek en een nog grotere clown.
(Al denk ik dan altijd: dan vergeet ik Athos niet, dát is nl. de clown van het nest...)

(Mama is zó klein ineens!)