Ik heb hier nergens deksel En zo'n 17 russen die braaf in hun hokje blijven zitten. Heb ook een omgebouwde kast waar een bodembedekking stop van 20 cm in zit; klimmen ze ook niet over heen
Dit is m. 45 cm hoog.... Hoop dat k snel reactie krijg
_Bitje_
Geplaatst: 29-05-16 15:39
Hoe hoog is ie? Denk dat je sowieso rekening moet houden met 10cm afstand van de rand, liefst denk ik iets meer ze kunnen vast wel springen als ze willen
Haha tja alleen het punt is dat mijn kamer 8m2 is, valt niet veel te verschuiven! Heb 1 bureau en 1 klein kastje staan en verder een ingebouwde kast en een bed Bureau is een tijdelijke optie want ga gelukkig over paar maand verhuizen naar iets groters!
Haha killer kat, nee das niet handig zonder deksel....
Nog verder met je inrichting?
Baal dat dat aquarium waarschijnlijk al weg is. Maar ik hou marktplaats in de gaten
Anoniem
Geplaatst: 29-05-16 18:33
Boerderij kat , mama heeft ze vast vaak op jacht meegenomen en zijn lunches vaak muis buiten de brok die aanwezig was. Hij graaft veel op zoek naar muizen , en heeft mij gisteren nog 1 gegeven. Ben er zeker van dat hij al 1 hamster heeft opgegeten ..
Stukje , trek vanalles uit de hokken momenteel . Moet nog ergens een houten huis hebben die gemaakt is door een vriend van mijn broer toen hij mijn hamsters zag , nog nooit gebruikt
Zonder deksel kan ze er toch nog niet in
Ik baal met je mee , deze aqua was echt kicken om te vinden
Ik gok dat als je naar een tuincentrum gaat en daar mos aanschaft, 24/48 uur in de vriezer neer legt; je veel goedkoper mos hebt!
Ik heb namelijk gewoon twee enorme bakken met mos aangeschaft op de exoknaag; volgens mij rechtstreeks uit t bos en toen in de vriezer. Was tien euro kwijt en heb echt veel.
Ongetwijfeld , ze durven het er wel voor te vragen
Zo heb het home made huisje begraven , en nog wat meer begraven . Morgen eerst maar een deksel maken , dan kan ze erin
eclair98
Geplaatst: 30-05-16 13:03
Ik ben nu bezig met het maken van een huisje met dikke saté prikkers. Ook heb ik een emmertje van paardensnoepjes vermoord door er aan de boven kant een gat in te knippen en heb er stro in gepropt. Laddertje erbij en de dieren kunnen er in springen en stro uit trekken. Is dan misschien wat minder mooi, je kan er ook takken tegen aan lijmen of maken en dan heb je een iets mooiere uitstraling
Jildau
Geplaatst: 30-05-16 13:39
Rebecca schreef:
Mos in de oven
Had 'ie ergens gelezen zegt ie.
Echt die lucht, begin weer te kokhalzen als ik er te lang aan denk.