WoW dat gaat ineens hard. En je weet dat die van djinti is door de kleur die het kleintje heeft toch?
Targaryen
Geplaatst: 12-04-16 18:46
Cayenne schreef:
BOOM! Nog twee babies erbij!
Baby 3 van Aura en Hermes, echt net uit het ei! Je ziet hoe de andere 2 echt al een stukje groter zijn Die zijn 2 en 1 dag oud. *foto*
Wów wat een verschil in grootte! Groeien ze echt zo snel per dag ja? Leuk die babyboom
ponyparadijs
Geplaatst: 12-04-16 18:46
Met zo'n trio kan het ineens dubbel zo hard gaan niet
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-16 19:00
Het is inderdaad mijn vermoeden dat de twee roodoogjes van Merel zijn en de ander van Djinti, maar dat is mijn gevoel en ik weet het niet zeker. Misschien dat ik een verwantschapstest laat doen, afhankelijk van de kosten en wat mijn gevoel zegt wanneer ze straks in de veren zitten. Maar eerst moeten ze maar eens groot worden
Ze groeien idd heel snel per dag! Bij de kleintjes van Aura en Hermes is de oudste nu 3 dagen oud en die zit al echt recht overeind wanneer je het blok open doet. Vanochtend begon hij/zij zelfs al te blazen
Ja, met een trio gaat het hard! Er ligt bij henzelf nu nog 1 eitje. De andere eitjes van hun liggen bij pleegkoppels.
Van het nieuwste kleintje van Britt & Breitling heb ik geen foto's Ik had mijn camera niet in de aanslag omdat ik het niet verwacht had en ze ging voor mijn neus voeren, dus ik baalde sowieso dat ik geen foto's kon maken. Daarna heb ik ze maar lekker met rust gelaten Maar wees gerust, ik spam jullie morgen vast weer vol
fenja
Geplaatst: 12-04-16 21:05
baby foto's. Nu zijn ze erg schattig wanneer ze iets groter worden worden ze eng met hun stekeltjes.
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-16 21:06
Neeee, die pennen zijn juist leuk want dan weet ik hoe ze er straks uit gaan zien
marlies85
Geplaatst: 12-04-16 21:09
Bizar gewoon om te zien hoe snel die ontwikkeling gaat van pluizige kipnugget naar volwaardig valkje
Tussen de pluizige kipnugget en valkje zijn ze nog even stekelvarkentje hihi
Aaahhh nee niks slechts over de valkjes maar ze maken een hele metamorfose door in hun eerste weekjes
laraxXxemma
Geplaatst: 12-04-16 21:54
Vind zelf dit filmpje altijd super leuk om te kijken (volgens mij heb ik hem ook van jou eerdere topics Cayenne), kan je zo mooi de groei en meer zien van die ukkies (en wordt nog leuk laten zien ook );
Ja, dat filmpje is zo leuk! En wat gaat de groei dan hard!
Even kroelen met Djinti, terwijl ze op de vier babies past Vannacht nummer 4 (en baby nr 10) geboren, weer een witmasker lutino gewoon Zo heb je helemaal geen kans op deze mutatie, en zo heb je er opeens 3
marlies85
Geplaatst: 13-04-16 10:30
Je zou bijna gaan denken dat het afgesproken werk is
Sta je nu eigenlijk op een krukje of heb je het blok met vogel en al naar beneden gehaald?
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-16 10:48
Indy Mouse, ik plak het blok er voorzichtig af
Marlies: Dit is wat er tot nu toe is geboren en wat ik nog verwacht Bij Mégan/Daiquiri en Ghost/Geisha komen er mogelijk nog eitjes bij (bij Ghost en Geisha sowieso).
Eitjes/Baby update!
Aura & Hermes: 3 donsjes (2 eitjes) Merel en Yeti: 2 donsjes (2 eitjes) Djinti en Yeti: 2 donsjes (2 eitjes) Britt & Breitling: 2 donsjes (2 eitjes) Phoenix en Pyriet: 1 donsje (4 eitjes) Joy en Titan: 4 eitjes Marabi en Dainty: 3 eitjes Hera en Amor: 3 eitjes Mégan en Daiquiri: 4 eitjes Ghost en Geisha: 1 eitje
Alle genoemde eitjes zijn bevrucht. Alleen bij het eitje van Ghost en Geisha weet ik dit nog niet zeker, omdat het pas afgelopen nacht is gelegd. Dit zijn alle koppels die deze eerste ronde een nestje mogen krijgen
Alleen Odinn/Odessa en Sterre/Sense slaan deze ronde over. Na deze ronde bekijk ik welke koppels nog in topconditie zijn en zin hebben in een eventueel tweede ronde. Daarbij zal ik het aantal eitjes wel flink beperken zodat het niet teveel energie van de ouders kost
Dat filmpje, echt leuk!! Maar wat zijn ze toch lelijk als ze jong zijn... Brrr maar het gaat echt hard zo, super leuk om dat in een timelapse te zien!!
Je hebt echt veel eieren!
Waar had je ook alweer meerdere reserveringen voor??
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-16 12:28
Ik heb momenteel 29 reserveringen Die variëren van wildkleur tot lutino en van bont tot bronze fallow en clearpied. De eerste witmasker lutino is ook al gereserveerd. Heel grappig, want ik kreeg van de week een mailtje van iemand of ik ook witmasker lutino verwacht. Op dat moment wist ik nog van niets, dus ik mailde haar dat ik geen koppel heb waarbij dit mogelijk is. Nog geen 2 uur later lag er eentje in het nest bij het trio Dus ik heb haar opnieuw gemaild en ze was superblij
Maar eerst moeten ze een week of 2 oud zijn voor ik opgelucht kan adem halen. Ik moet zeggen dat ik deze eerste weken altijd heel spannend vind. Je kunt van het een op het andere moment plotseling uitvallers hebben en dat is heel normaal wanneer je meerdere nestjes hebt, maar ik kijk er zo tegenop!
Met Odinn gaat het supergoed! Hij moest 4 weken in deze kooi blijven en vandaag is het alweer 3 weken. Vanaf volgende week ga ik kijken of de temperatuur het toe laat dat ze naar buiten kunnen. Ik vind het wel heel eng Het liefste zou ik hem in bubbeltjesplastic wikkelen ter bescherming Maar dat gevoel moet ik loslaten. Ik hoop ontzettend dat hij gewoon vliegt!