Riddershow schreef:LoveUggs schreef:Ik denk er aan garnaaltjes te nemen, maar kan dit samen met een Ancistrus?
Dit is de enige vis die ik heb voor op de bodem namelijk..
Of iets anders leuks dat er bij kan op de bodem? Heb een 63L bak, dus niet zo heel groot.
Dan te bedenken dat ik hem echt enorm vond toen ik hem net kocht, en nu ben ik toe aan wat groters...
Garnaaltjes gaat prima. Kan goed zijn dat de ancistrus ooit een jonkie opsnoept, maar gaat verder zeer vredig samen. Eten vrolijk van dezelfde komkommer.
63 l. welke breedte is dat? Dat is voor een volwassen ancistrus toch aan de krappe kant? Verder kunnen Panda cory's kunnen prima in een 60 cm bak en zijn ook niet heel schuw.
61x31x42 zijn de afmetingen. Mijn ancistrus is nu +-8 cm. Zodra ik echt merk dat hij te groot is mag iemand anders heb rustig overnemen, en haal ik een nieuwe jonge. Zolang het kan kan het, en anders mag hij naar een nieuw huisje.

Fijn dat dat samen zou kunnen, kan ik eens kijken voor wat garnaaltjes! Dat er zo nu en dan eens een jonkie word opgegeten.. tja, ik laat de natuur vaak zijn gang gaan. Heb ik eigenlijk altijd gedaan, om overbevolking te voorkomen. Stop alleen iets in dat kweekbakje zegmaar wanneer er al zo veel vissen dood zijn gegaan en ik er nog maar heel weinig heb. Verder laat ik dat zijn gang gaan.