Ah zo Simba, dan snap ik het!

Neem aan dat Wolf dan niet van Evulon komt, of wel?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simbaa schreef:Nop Wolf komt van een gelegenheidsnestje. Alle opa's en oma's wel getest, maar zijn ouders (helaas) niet. Er waren maar weinig fokkers die aan mij een pup wilde mee geven, aangezien ik veel werk en in een appartement woon.
Dat is ze goed recht hoor! Maar dat heeft me wel erg beperkt in mijn keuze, waardoor ik uiteindelijk voor een niet stamboek-aus ben gegaan.
Heb wel op twee wachtlijsten gestaan, maar als puntje bij paaltje kwam kozen de fokkers voor andere baasjes zonder mij daar helemaal over te informeren. Daar was ik goed klaar mee
Evulons was trouwens minder kritisch, maar die hadden een hele lange wachtlijst
XxDiandraxX schreef:Ik heb er 1 met staart, dat was toen ook 1 van mijn eisen maar ik denk dat bij de volgende de voorkeur uitgaat naar zonder staart..
Wie weet word dat wel een pup van mijn eigen reu.. (dromen mag toch..)
Wel balen van het broertje van Wolf dat daar nu al problemen zijn ondervonden. Ga je Wolf ook laten testen?
Nimmy schreef:XxDiandraxX schreef:Ik heb er 1 met staart, dat was toen ook 1 van mijn eisen maar ik denk dat bij de volgende de voorkeur uitgaat naar zonder staart..
Wie weet word dat wel een pup van mijn eigen reu.. (dromen mag toch..)
Wel balen van het broertje van Wolf dat daar nu al problemen zijn ondervonden. Ga je Wolf ook laten testen?
Wat is de reden voor een pup zonder staart?
Een pup van onze reu zouden wij ook geweldig vinden. Weet dat wij kennissen hebben die zich dan ook gelijk aanmelden.
Blinnii schreef:Suus, ik denk dat je deze vraag bedoelt voor Simba?
Mijn vriend werkt 24-uurs diensten en is dus veel thuisVoor de dagen dat we overlappen (1/2 dag(en) per week) hebben we inderdaad een oppas.
Nimmy schreef:@Simbaa dat was inderdaad vast 1 van de beschikbare pups.
Kan me het veel verschillende mensen argument voorstellen, maar das ook net wat ze gewend zijn.
Het vooroordeeel stad en geen tuin daarintegen is kort door de bocht. Liever appartement en hond veel mee dan tuin en nauwelijks aandacht.
@wenk zo min mogelijk is ideaal, al vind ik t wel een must dat een hond alleen leert zijn. Zoveel fijner voor hond en buurt mocht t onverwacht nodig zijn.