Het gaat super met de bengels! Wat een grappige diertjes. Ze helpen echt zo goed mee met alles Zijn dol op ipads (om er bovenop te zitten, want dan weet je zeker dat je aandacht krijgt).
Ze slapen, eten, spelen, stoeien, kroelen, echt heerlijk! Het gaat zelfs behoorlijk goed met de regel niet op tafel!
De regel niet in de afwasmachine, niet voor de voeten lopen bij eten koken, niet smekend kijken als we avondeten, niet op schoot gaan zitten net voordat baasje naar bed wil gaan, niet bovenop de was gaan zitten die opgeruimd moet worden, niet proberen of diepvriesvlees eetbaar is, niet het toetsenbord bedienen terwijl de baas probeert iets te typen, die zijn allemaal nog niet doorgedrongen Maar stiekum vind ik het wel erg gezellig alles duurt wel ongeveer 2x zo lang..
Tilmar, erg leuk Klinkt super gezellig, en ach je kan niet alles in een keer leren haha. De belangrijkste dingen gaan zoals het hoort en dat is belangrijk.
Loes, lief van je dankje! Vanmorgen was weer even k.t, ik snap gewoon niet dat Tuck het niet heeft mogen halen. Hij was zo perfect, qua kleur qua karakter, echt een lot uit de loterij. Alles gebeurd met een reden zeggen ze, maar dit snap ik gewoon niet.
Knox doet het tot nu toe goed, alle andere kittens ook. Hij begint een beetje los te komen, te ontdekken en met zijn zusje te spelen. Hopen dat het virus nu eindelijk onder controle is en het nooit meer terugkomt. Verder durf ik me nergens meer op te verheugen of vooruit te kijken, bekijk het dag per dag en over een paar weken durf ik misschien wel weer blij te zijn. Hopelijk is zijn kleine halfbroertje van 1.5 week jonger dan ook sterk genoeg om te juichen en hem aan jullie voor te stellen