Mandjes of doosjes hoe minder ik er in pas hoe liever ik er in wil liggen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hihi
hihi, ze zit nu ook in de fase van, waar blijft die typische coon haardos 

Wist helemaal niet dat de krolsheid dan meteen weg was joh, ideaal..dacht dat het nog wel 6 weken kon duren eer alles plat ligt..
Ik heb net de deur weer dicht gedaan, ze wilde naar binnen en het is kouhouuuddd..ze is aanhankelijker geworden sinds haar krolsheid. Vind ik wel fijn
Ze kon nooit echt lang knuffelen, meteen wer willen spelen..maar nu hangt ze heerlijk op dr rug te prrrt naar me 

Amy77 schreef:Gelukkig gaat het met Abby weer goedWist helemaal niet dat de krolsheid dan meteen weg was joh, ideaal..dacht dat het nog wel 6 weken kon duren eer alles plat ligt..
Pijn kan ook dat krolse miauwen geven he..althans, hier toen ze zich niet prettig voelde, miauwde ze meer dan tijdens haarkrolsheid...gelukkig is het weer voorbij hier
Ze deed het net ook nog een paar keer, dus helemaal weg is de krolsheid helaas nog niet (toch iets te vroeg gejuicht
). Maar ach, dat komt wel goed.
Ben allang blij dat ze zo goed en snel aan het herstellen is van haar operatie.
Nayomie schreef:Hier ook een kat. Nouja kruising tussen Noorse boskat en maincoon, maar heeft het meeste van de maincoon

en kwam terug en ook al was mijn vriend thuis voor de dieren..mn meisje was zo blij en aanhankelijk
Gekke is, ze groeit momenteel heel goed, ben ik erg blij mee.
Sissi87 schreef:ZIjn er trouwens nog meer "gezondere" merken (buiten RC) die een grote brok heeft?
Ik voer altijd RC, maar wil toch over op wat anders waar minder troep in zit.
Ik weet van KVV etc maar zoek echt een brok?
Iemand ideeen?