Ik heb nu wel het idee dat ze meer drinken! Geen idee of het me nu pas opvalt of dat ze daadwerkelijk meer zijn gaan drinken.
Elspeth (één van de vier vrouwtjes) was een beetje magertjes merkte ik laatst. Toen kreeg ik een idee
gerbils zijn net paarden! Sindsdien als ik ze eten geef leg ik het op zo veel mogelijk plekjes in de kooi zodat ze altijd een rustig plekje kunnen hebben om te eten. En het werkt, ze is al wat molliger aan het worden
Ook ga ik nu regelmatig bij een bevriende buur langs die veel eieren eet. Ik mag de dozen hebben
dus ik heb weer een fijn voorraadje. Ze zijn alleen niet zo heel fanatiek meer aan het slopen dus de kooi staat nu vol met interessante bouwsels van dozen
is verrekte duur hier, plus woon in een flat dus sowieso al minder warmteverlies, diep huis (10m lang, 4m breed) met een klein raam dus dat is wel te doen met een extra trui (heb ik er zat van
je moet ons wel blijven updaten hoor! Zeker als ze schattig worden
. Gister avond heb ik mams tijdens de bevalling ook ff apart van de groep gedaan. 1 van me andere vrouwtjes ging namelijk met 1 van de pups slepen. Als ze wat groter zijn dan mogen ze weer bij de groep. Binnenkort denk deze week gaat het mannetje ook even apart. Want me andere 2 meiden zijn wss ook drachtig. En ik wil niet dat ze weer gelijk gedekt worden. En als er een leuk kleurtje in zit bij de jongen dat een man is dan hou ik die om paps gezelschap te houden
bij mij heb ik ook idd zoiets van 'zeur niet je hebt speelgoed zat' , vandaar dat ik het even zo oplos.
lag zomaar ineens dood in de kooi....