Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wist niet eens dat hij bij het aanrecht kon
echt helemaal in mekaar duiken
mvdende schreef:Dan denk ik dat ik in mijn handjes mag klappen met Skip.
Het is mijn eerste hond en dat gaat soms niet helemaal zonder slag of stoot, maar wat betreft eten is Skip wel echt braaf.
Haal heel vaak in de ochtend mijn (En zijn) vlees eruit en laat dat op het aanrecht ontdooien.
Ben vaak zat dan ff een uurtje of 2 van huis met Skip los in woonkamer en keuken.
Dundy maakt het inderdaad wel erg bont Kaus
. Vooral omdat ze vaak succes heeft gehad en het dus zelfbelonend gedrag is. Hier wordt er dus nog veel gebruik gemaakt van de bench als we rustig willen eten (en gaan we dit naderhand uitbreiden met op de 'plaats' zetten met deurtje open, maar daar heb ik momenteel gewoon de mentale energie niet voor om daar aan te werken dus > bench met deur dicht) en proberen we gewoon alles zsm op te ruimen om de situatie gewoon te voorkomen. Het is voor mij wel echt een dingetje want Rex was hier heel braaf in normaal, als er eten op tafel stond enz (al kon hij wel de prullenbak helemaal uithollen en door de kamer en keuken 'smeren' tot in zijn mand, als we die te vol hadden en dan lieten staan als we weg waren... Ik geloof dat wij hier ook echt wel goed bezig zijn met opvoeding met veel dingen, maar Toch gebeuren er dingen die we graag anders zouden willen zien. Het zijn geen robots en wij zijn als opvoeders ook niet perfect, maar doen onze best
. Maar het is vaak wel makkelijker gezegd als gedaan om het maar af te doen als 'dat is een kwestie van opvoeden'
Rex lag ook altijd bij me en die sliep ook bij ons zelfs, meestal aan het voeteneinde en soms gewoon echt letterlijk bij mij op hetzelfde kussen
.

IMJ schreef:Oh Kaus
Welkom Detroit. Ik ben ook nieuw en ook in afwachting van onze pup.
En wachten duurt lang, ik krijg er nesteldrang van.. koop puppiespeelgoed enzo
Nog 10 dagen. Dan mogen wij hem halen!
Wij hebben voor de katten een kastje gekocht waarop ze vandaag nu eten en waar de kattenbak in verstopt zit. Ze moeten er nog even aan wennen. Maar ik ben bang dat de hond hun voer anders opvreet of met zijn kop in de kattenbak gaat..
speelgoed enzo is allemaal ingekocht. En sluit niet uit dat het meer word haha. Ik ben ook heel slecht met geduld hebben
Wordt het jullie eerste hond?
xDenies schreef:Ooh wat heerlijk!Mera doet weer normaal, Bodhi kan weer rustig ademhalen, we hebben het overleefd
![]()
[ [url=m/ZiseKj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik neem het kleedje wel zelf mee naar buiten zodat ik daar heerlijk op kan liggen kluiven.
[ [url=m/egRTi5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al zit de tuinstoel toch iets beter, ik mis alleen een kleedje.
[ [url=m/Utzg92.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijk gespeeld met Zayan de Basenji. Bodhi vind hem overigens niet leukEn iedere ochtend als ik met Mera onze examen-onderdelen wil oefenen dan komen we wel honden tegen, gaat goed zo. Maar we komen er wel
[ [url=m/sXT0OM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nadat ze met Bodhi gespeeld had (stel gestoordelingen) wachtend tot ze eten kregen.
En nu kan ik eten
ik neig ook wel naar een martingale halsband soms dus.