Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mvdende schreef:Dan denk ik dat ik in mijn handjes mag klappen met Skip.
Het is mijn eerste hond en dat gaat soms niet helemaal zonder slag of stoot, maar wat betreft eten is Skip wel echt braaf.
Haal heel vaak in de ochtend mijn (En zijn) vlees eruit en laat dat op het aanrecht ontdooien.
Ben vaak zat dan ff een uurtje of 2 van huis met Skip los in woonkamer en keuken.
Dundy maakt het inderdaad wel erg bont Kaus
IMJ schreef:Oh Kaus
Welkom Detroit. Ik ben ook nieuw en ook in afwachting van onze pup.
En wachten duurt lang, ik krijg er nesteldrang van.. koop puppiespeelgoed enzo
Nog 10 dagen. Dan mogen wij hem halen!
Wij hebben voor de katten een kastje gekocht waarop ze vandaag nu eten en waar de kattenbak in verstopt zit. Ze moeten er nog even aan wennen. Maar ik ben bang dat de hond hun voer anders opvreet of met zijn kop in de kattenbak gaat..
xDenies schreef:Ooh wat heerlijk!Mera doet weer normaal, Bodhi kan weer rustig ademhalen, we hebben het overleefd
![]()
[ [url=m/ZiseKj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik neem het kleedje wel zelf mee naar buiten zodat ik daar heerlijk op kan liggen kluiven.
[ [url=m/egRTi5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al zit de tuinstoel toch iets beter, ik mis alleen een kleedje.
[ [url=m/Utzg92.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heerlijk gespeeld met Zayan de Basenji. Bodhi vind hem overigens niet leukEn iedere ochtend als ik met Mera onze examen-onderdelen wil oefenen dan komen we wel honden tegen, gaat goed zo. Maar we komen er wel
[ [url=m/sXT0OM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nadat ze met Bodhi gespeeld had (stel gestoordelingen) wachtend tot ze eten kregen.
En nu kan ik eten