Amandavd schreef:Zucht. Ik vind het nog niet eens zo erg dat het kapot is. Ik ben eerder bang dat ze het opeet.
[ [url=m/68Qvr7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Omgg deze had ik nog niet gezien. Hahaha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Hahaha Zonnetje, mooie foto he?
Klopt maar voorheen waren de koekjes en het eten ook geen probleem. Ik denk dat de maaltijd van vanmorgen haar dwars heeft gezeten tijdens de cursus, er waren hele brokken uitgekomen, dat ze dus gras heeft lopen eten op de cursus en toen we terug kwamen kreeg ze weer eten dus denk ook dat het een opsomming is geweest van alles.
Als ze nu dus de komende drie uur haar eten binnenhoudt krijgt ze straks nog een keer dertig gram. Maar geen hele maaltijd en geen kauwbot meer vanavond.
Amandavd schreef:Klinkt super allemaal, fijn dat het verschil dus niet zo erg was als in eerste instantie misschien gedacht. Mooie score voor de heupen!
Ik ga in ieder geval voor je duimen! Zou toch super zijn voor de Crufts!
Zonnetje, wat ik deed was Neela laten zitten, dan kreeg ze een koekje en dan zei ik: tandjes, en dan deed ik een lip omhoog om te kijken. Dat heb ik uiteindelijk uitgebouwd naar allebei de kanten apart kijken en dan tegelijkertijd. Maar ik heb bij Neela ook wel eens boos moeten worden, gewoon om te laten weten dat het klaar is. Als ik haar poten wil afdrogen of aanraken wil ze nog wel eens naar je hand happen, niet echt bijten maar meer speels. Als ik dan even boos: klaar nu! zeg dan weet ze ook meteen dat het klaar is.
Delphi schreef:Ohhh knappe Kiko!! Echt een mooie foto![]()
Jessica, wat een leuk ukje is Milo! Knap hoor al zo goed als zindelijk.
Ahhh en Eva is ook een knapperd.
Zoe, oh ben jij instructeur!? Leuk! Wat zijn je ervaringen over het algemeen met labradors? Niet de field trial, maar echt de gezinslab zeg maar. Wij starten binnenkort met puppycursus. Ik wil daarna gehoorzaamheid gaan doen en misschien jachttraining (doen ze daar ook op de hondenclub).
Hier is puck inmiddels 11 weken en 5 dagen. Hij groeit echt hard, staat alweer zoveel hoger op zijn pootjes. Hij zit mooi in zijn vacht, glanst echt als een spiegeltje. Het is een schatje, maar wel erg ondeugend.
Binnenkort starten we met puppycursus. Had het liefst ongeveer nu gestart, maar er moet nog een groep opstarten. Als het goed is rond 3 febr.
Zelf ben ik ook al wat bezig met hem. Hij kan al ''zit'' en ''af'' en ''hier'' kan hij ook al goed als hij los loopt. Wij hebben een afgezette wei van ongeveer 650 m2. Daar laat ik hem los lopen en zelf loop ik rondjes en zo nu en dan laat ik hem voorkomen en zitten en dat gaat eigenlijk al erg goed. Ook als hij op het moment van commando aan het snuffelen is.