Dankjewel voor de link
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Tarzan schreef:Bridget, dit is wel alle entingen, myxo en rhd1 en de rhd2 maar dan nog .. €17,50 per konijn voor de rhd2 en de ander is elk eerste konijn €45,50 en ieder volgend konijn €15,00 .. Ik schrik behoorlijk van die beginprijs, de rest van de prijzen vind ik wel meevallen.
Dankjewel voor de link

Meteen de andere afspraak afgezegd.

_Tarzan schreef:Ja begrijp me niet verkeerd ik wil ze met alle liefde laten enten, ook voor dat geld hoor maar had zelf toch een ander bedrag voor ogen, ik dacht voor €150 ben ik klaar hahah niet dus!
Morgen maar even rondbellen!
Marije jouw prijs komt meer in aanmerking haha! Waar woon jij?
. Ze heeft 7 jaar mogen worden en het valt me allemaal wel zwaar, ik bedoel als het er niet meer is besef je pas hoeveel zo'n beestje voor je betekent. Goed, gister liepen Flo en Bubbles los (over hek heen gesprongen) Bubbles loopt of in onze tuin of bij de buren, Snuffel zit in dr hok. Van de week word Flo gecastreerd, en over een paar weekjes komt er een nieuw vriendinnetje bij voor Flo. Erg vervelend allemaal, zometeen ga ik naar de buren toe of Bubbles daar zit, en anders hem zoeken. Vlekje ligt mooi begraven in onze voortuin, ze lag er rustig bij, voor het trappetje. Hopelijk heeft ze nu rust