Administratief, secretarieel, maar liefst juridisch. Probleem is dat ik nog studeer en dus weinig werkervaring heb. Ze zoeken of WO afgestudeerden of met tig jaar werkervaring. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Administratief, secretarieel, maar liefst juridisch. Probleem is dat ik nog studeer en dus weinig werkervaring heb. Ze zoeken of WO afgestudeerden of met tig jaar werkervaring. 
Leer hem tzt ook van je af zo te gaan staan. Dus dat je bv achter hem staat en dan naar zijn kont kijkt. Dat heb ik helaas niet gedaan en krijg ik er nu niet meer echt in. Csiva gaat nu altijd naar mij kijken

Doggydance zou ook wel iets voor d'r zijn
Ze was wild en druk en knettergek maar ze was zooo blij. Doet ze net niet helemaal zoals iets moet, maar krijgt iedereen aan het lachen omdat ze hetgeen wat ze doet met zo'n lol doet. Daar gaat het toch allemaal om? Samen lol, samen genieten, samen blij. En als je dan zegt: Wat moet ik er mee joh? Dan er wordt gezegd, geen idee, maar het is wel heel grappig

Het is een M geworden, omdat bij het opmeten ik op 42 cm uitkom en bij de S staat 32-37 cm. De M ziet er niet eens zo heel groot uit, dus een S zal denk ik wel klein uitvallen voor hem, máár bij Toby op z'n kleinst heb ik toch nog wel wat ruimte over, er kunnen wel 5 vingers tussen denk ik?