Wie heeft er 'ongewone' huisdieren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:12

Wat een verhaal van Paco zeg, hoe komt die nou in vredesnaam in een BSO in een bak speelgoed terecht? En als ie daar gedumpt is, hoe verzin je het om dat dáár te doen. Gelukkig zit ie nu bij jou! Heeft ie geen gekke fratsen meer uitgehaald sinds je hem weer hebt teruggevonden? :+

Vandaag lag mijn glimworm een beetje mooi te wezen terwijl ik z'n bak aan het schoonmaken was. Het is maar goed dat ie zo mooi is want heel aardig is ie niet :Y)

Afbeelding

Gekregen als mini wormpje net uit het ei, inmiddels schat ik hem op ongeveer 1m20.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:35

Geweldig wat een beauty! En ze staan inderdaad bekend om hun minder aantrekkelijke karakter }>
Maar die regenboogshine maakt alles goed :#

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:37

Ik kom me hier ook melden.

Ik heb twee rattenslangen die eigenlijk wel weg mogen. Maar ik wil wel een goed huisje voor ze.
Dus aanbieden op mp ga ik niet doen.
Hebben jullie nog ideeën waar of hoe ik ze het beste kan aanbieden?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:09

Desty schreef:
Geweldig wat een beauty! En ze staan inderdaad bekend om hun minder aantrekkelijke karakter }>
Maar die regenboogshine maakt alles goed :#

Vaak valt het met captive bred regenbogen wel mee, als kleine wurm kunnen ze wel defensief zijn maar vaak ontgroeien ze dat als ze minder kwetsbaar zijn. Die memo heeft de mijne nooit gehad >;)

Jokonootje schreef:
Ik kom me hier ook melden.

Ik heb twee rattenslangen die eigenlijk wel weg mogen. Maar ik wil wel een goed huisje voor ze.
Dus aanbieden op mp ga ik niet doen.
Hebben jullie nog ideeën waar of hoe ik ze het beste kan aanbieden?

Rattenslangen zijn buiten marktplaats om best lastig te herplaatsen denk ik, of ze moeten een heel apart kleurtje hebben waardoor ze interessant zijn voor kwekers. Als je ze binnen je kennissenkring niet kwijt kunt ben ik bang dat je toch op iets als marktplaats of een whatsapp groep voor verkoop van reptielen aangewezen bent.