Ik had een keer een foto van Sap en Sok gestuurd en erbij gezet dat ze fan zijn van 3FM. Werd ik genoemd en hebben ze de foto op twitter geplaatst
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik was stikzenuwachtig haha
(en dat wordt docent
)
Maar als ik op stage voor een grote groep mensen moet praten, vind ik t niet erg
waarvan de tumor bij eentje echt heel hard groeit.. 'Gelukkig' zijn beide dames al behoorlijk op leeftijd.
(voorzichtig aanraken, ze kijken om, springen hun rondje en komen weer naar mij toe. je ziet dat ze het duidelijk als een spelletje zien, ik kan ze normaal aaien en in mijn handen nemen zonder dat ze gaan springen)
Onbeperkt brokjes is het beste voor dat jonge spul, die eten als bouwvakkers, hebben ze gewoon nodig in de groei. Lekker zo doorgaan
Gaan het zien, voorlopig duurt het nog wel een week of 4-5 voordat sowieso die hormonen bij Flynn er helemaal uit zijn. Gelukkig zien/ruiken ze elkaar wel dus helemaal alleen zijn ze gelukkig niet, een rat alleen is geen rat namelijk, vind ik.
Hoewel wij er nu goed vanaf zijn gekomen.
Simoonzel schreef:Sterkte KletsKoekje! Onze Lizzy's hadden geen geluk dus.Hoewel wij er nu goed vanaf zijn gekomen.
@Arasha bij de kleintjes zou ik er niet te moeilijk over doen, die eten idd als bouwvakkers. Als ze dik worden kun je dat wel zien.
Nova is daar nog iets te verlegen, maar dat komt ook wel 

ik ben wel compleet inspiratie loos voor namen
dus als jullie nog ideeën hebben graag xD
De muizen heten wel naar dieren uit hp