Echt heel erg balen Nientsje

Dat klinkt inderdaad als 1 of 2 berige dames Roosje. De enige keer kunnen ze wel heftiger zijn dan de andere keer, maar ik heb er ook wel een paar gehad die elke keer weer elkaar continue besprongen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@jollie: dat zijn er meteen flink wat. Zitten hele leuke tussen. Heb je allemaal zeugjes of ook een castraat er bij ??
floorsil schreef:Ik kan dit hok van iemand krijgen en zit te denken om een buitenverblijf te maken voor mijn cavia's. https://www.huisdierplezier.nl/kippenho ... RCEALw_wcB
Wat is het advies voor cavia's buiten hoeveel minimaal (las iets van 4). Ik denk dat ik pas ga uitbreiden als 1 van mijn mannen dood gaat (nu 4 jaar) en dan bij mijn castraat een aantal vrouwen.
Moet ik verder nog ergens rekening mee houden. Het buiten hok word denk ik iets van 2x1.5 meter en dan een plank omhoog naar het hok. Of is dit hok niet geschikt voor cavia's?
DubbelDun schreef:Feit is dat de meeste traliekooien gewoon te klein zijn, op de enkele na die dan 1.70x.60 is of zo (mits je daar niet meer dan 2 cavia's in doet natuurlijk)