Waarom zit ik hier dan nog met mn ukkepup van acht maanden terwijl jullie allemaal al echt volwassen lijkende honden hebben. Waar gaat het mis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxDiandraxX schreef:Kiwiwitje, ik hoop voor je dat ze op de echo wat over het hoofd hebben gezien (al word je ook niet blij als het maar 1 pupje is). Maar als advocaat van de duivel, je bent ook meer gaan voeren en ik kan me indenken dat ze met deze temperaturen minder beweegt..
Bij ons binnen is het 28 graden en vooral elin heeft er veel last van dus die mag mee naar het werk waar we airco hebben.
Gisteren was ze precies 6 maanden, helaas van de week een ontstoken oogje maar dat is inmiddels opgelost.
[ [url=m/xlJ2c8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoe_97 schreef:Ik denk dat je dan tich echt te vroeg bent voor een RX. Pups calsifiseren (schrijf je dat zo?) pas rond dag 48 en zijn pas goed zichtbaar vanaf dag 52. Las dit laatst op de fokkers voor fokkers groep door meerdere fokkers en DA’s aangehaald.
kiwiwitje schreef:Zoe_97 schreef:Ik denk dat je dan tich echt te vroeg bent voor een RX. Pups calsifiseren (schrijf je dat zo?) pas rond dag 48 en zijn pas goed zichtbaar vanaf dag 52. Las dit laatst op de fokkers voor fokkers groep door meerdere fokkers en DA’s aangehaald.
Ik zeg toch ook niet dat ik dan al ga? Maar dan vordert ze dus wel ver genoeg om een dracht echt te kunnen vermoeden. Dus ga ik dan bellen. En dan zsm wanneer het kan gaan voor een foto. Op dag 55 gaan terwijl ze vanaf 57 of 58 al kan bevallen vind ik geen succes ivm aanpassingen in huis zoals o.a werpkist. Maar die ga ik nu ook niet al neerzetten met t idee dat ze misschien we drachtig is.
Sleeuwijk staat rondom dracht goed bekend. Dus ik ga uit van wat hun dan zeggen rondom de foto. Zeker dan is een aantal voor mij veel minder belangrijk dan weten OF ze drachtig is. Zodat de laatste nodige voorbereidingen nog snel getroffen kunnen worden.
Kaus schreef:Neeee, waar is puppy ElinDat is toch niet Kenai, is Elin echt al zo groot?
Waarom zit ik hier dan nog met mn ukkepup van acht maanden terwijl jullie allemaal al echt volwassen lijkende honden hebben. Waar gaat het mis
Zorry schreef:Plaats niet zo heel veel maar toch even met jullie delen .
Ook al hebben wij niks met showen toch we een trots moment.
Een teefje door ons gefokt (14 maanden) heeft vandaag in Engeland mee gedaan aan haar eerste show.
Eerste in haar klasse en reserve beste teef, en kers op de taart gekwalificeerd voor het leven voor crufts.
Toch wel iets om trots op te zijn.
RoyceMack schreef:4 augustus gaan we kennismaken met de potentiele fokkers van onze toekomstige pup. Ik vind het wel spannend.
Deze kennel heeft alle papieren en certificaten bij de honden, fokken met HD en ED vrije honden uit combi werk en show lijn.
Mooie langstokhaar pups (meestal) en vooral hele trouwe honden die willen werken maar ook met gemak in huis kunnen zijn.
Wat is handig ok eventueel te vragen aan de kennelhouders?
We hopen dat we op een soort wachtlijst kunnen komen voor een pup.