Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benfan schreef:Dus de dop vliegt eraf?! Anders kan hij niet los.
Benfan schreef:Hennepvezelmatjes? klinkt goed. Gebruik zelf kranten, gratis, en ook snel schoon. Lijkt alleen niet mooi.
veertje99 schreef:Benfan schreef:Dus de dop vliegt eraf?! Anders kan hij niet los.
Nee de dop vliegt er niet af. In de blauwe cirkel, dat gedeelte schiet tussen de tralies door. Is waarschijnlijk dus niet lang genoeg. Maar vraag me af of dat normaal is. Als de dop dus vast gedraaid is schiet dat randje er tussen als er druk op komt te staan
[ [url=m/ng8PMe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ahh knappe Mango! Gaat vast goed komen straks met het tuigje!
ilaan schreef:veertje99 schreef:Nee de dop vliegt er niet af. In de blauwe cirkel, dat gedeelte schiet tussen de tralies door. Is waarschijnlijk dus niet lang genoeg. Maar vraag me af of dat normaal is. Als de dop dus vast gedraaid is schiet dat randje er tussen als er druk op komt te staan
[ [url=m/ng8PMe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ahh knappe Mango! Gaat vast goed komen straks met het tuigje!
Bevestig je het touw wel goed dan? Want deze kan echt niet los schieten als deze vast zit op de goede manier, tenzij de dop eraf schiet.
Zo dus;
[ [url=m/ObOB2J.png]Afbeelding[/url] ]
veertje99 schreef:Bevestig je het touw wel goed dan? Want deze kan echt niet los schieten als deze vast zit op de goede manier, tenzij de dop eraf schiet.
Zo dus;
Benfan schreef:veertje99 schreef:Bevestig je het touw wel goed dan? Want deze kan echt niet los schieten als deze vast zit op de goede manier, tenzij de dop eraf schiet.
Zo dus;
Bij mij schiet die er weer schuin doorheen. Zal morgen avond eens laten zien wat ik bedoelHij zit namelijk ook zo vast, tot er gewicht op komt dan schiet hij schuin naar beneden toe. De tralies zijn denk ik te breed voor dit touw