Ja ik heb een vriezer vol KVV; hert, kalkoen, zalm, lam, rund, paard, pens; heerlijk vind ze het! Juist vieze pens is goed voor hun darmflora!
djinnie
Geplaatst: 07-01-18 09:09
Wij hebben soms ook van Haaksbarf geit in de vriezer. Die stinkt ontzettend. We zijn zelf altijd onwijs blij als we die voeren. Of pensstaafjes, bah... En kvv met pens. Brrrr.
Ik heb gisteren een jonger zusje van Kiko gezien. Ook een vrolijk ding, maar niet mijn type hond. Wel benieuwd of deze pup de moeder gaat "overtreffen".
klopt, we hebben de eerste show vh jaar er alweer opzitten. Cita had "maar" 3U, maar haar tante en beste vriendinnetje zijn nu ook eenmaal 2 heel goede teven. Dus dan is het kwestie van smaak en wat geluk.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 08-01-18 22:52
Zeker regelmatig stuivertje wisselen op de shows? Maar een U is in ieder geval weer heel goed. Waar was de show en was je reu ook mee?
Wij zijn naar Weelde geweest, reu was ook mee. Die haal de 2 U na een kampioensreu, de pup haalde een Veel Belovend en werd voor Praia geplaatst en dan hadden we nog een halfzusje vd pup mee en Cita's toekomstige en die heeft het resCAC gehaald. Dus was wel best een geslaagd dag. Alleen koud. Kan me alleen niet herinneren wat Lani gedaan heeft, denk dat ik toen honden aan het wisselen was.
Was het er zondag nog zo koud? Zaterdag ook al. En op zaterdag is de verlichting meerdere keren uitgevallen.
Proficiat met het resultaat! Voor ons was het ook een geslaagde dag. Kenai kreeg 1U en werd BOBjeugd. Een andere reu die ik voorbracht kreeg 2ZG en heeft zijn fokcertificaat behaald (zeer tevreden mee, de reu is niet de meest sociale en vond het vreselijk die keurmeester aan zijn lijf). En dan hadden we nog een teef mee 1U en BOBveteraan geworden
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 08-01-18 23:05
Nette resultaten. Ook voor Zoe dus.
Maar Cita's toekomstige, is dat niet je eigen reu?
Ik was verkleumd tot op het bot. Zijn van zodra we door mochten weggegaan ook al hadden we met de pup naar de erering moeten gaan en supporteren voor een bevriende fokker. Maar we zagen het echt niet zitten en pup was echt niet op haar gemak in de ring. Dus liever geen slechte ervaringen. Heb daarna met dikke trui en dekentje in de zetel zitten rillen, mijn zin om nog te gaan paardrijden was compleet voorbij.
Zo was het zaterdag Idd ook! In die middelste tent was het nog een beetje warm. Maar de rest brrrrr. Wij zijn wel de erering gebleven. Maar had 2 dikke trainingsbroeken aangetrokken onder mijn jurk. En over de jurk nog een dikke trui en een jas.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 08-01-18 23:19
Aaah, was het allemaal in tenten te doen? Brrr, dat is dan inderdaad koud.
nee, in grote hallen bedoeld voor militaire opslag, dus wanden en dag van metaalplaat met daartussen een verbindingstent, doordat die lager was hield die meer warmte van de blazers vast.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 12-01-18 12:52
Het is maar rustig hier de afgelopen week.
Kiko is al de hele week de clown aan het uithangen. Zijn allemaal van die kleine dingetjes, maar ze maakt mijn week zo leuk. Kom net thuis van boodschappen doen, dan moeten eerst de kratten helemaal geïnspecteerd worden of ik het wel goed heb gedaan. Heb avonddienst gehad, en mijn man ochtenddienst. Kom je thuis, is hij helemaal ingebouwd in speeltjes. De hint was duidelijk. Gaat hij naar bed, ruimt de speeltjes op, gaat nog even buiten roken en komt weer binnen, liggen alle speeltjes al weer bij mij. Tja, zonder iets kun je niet op schoot komen liggen, ze komt dan altijd met iets aan om te geven, en dan vragend kijken "mag ik dan nu op schoot?" Zo dadelijk gaan we ook voor de eerste keer naar de speurcursus. Ik ben benieuwd!
Verder is een foto van Kiko gisteren ook gekozen als mooiste foto van Nederland. Mijn knap fotomodelletje.
Wat leuk Neonlight en wat een clown die Kiko! Ben nu wel benieuwd naar de foto natuurlijk!
Hier gaat t goed! Milo is op een enkel ongelukje na (miss 2 keer per week) zindelijk De nachten gaan ook super nu. Vannacht zelfs van 23;30 tot 8:15 geslapen! Hij is nu ook een paar keer alleen thuis gebleven als ik bijvoorbeeld naar de paarden ging. Hij ligt dan gewoon heel de tijd lekker te pitten en je hoort m niet! (Kan meekijken en luisteren via mn Wi-Fi camera ). Ook is in gister voor het eerst mee geweest met een langere auto rit. Ik neem m dan mee in het kattenreismandje. Hij ging er meteen zelf in toen ik mn jas aantrok in de auto heen en terug geslapen! Had m meegenomen naar mn schoonouders en daar heeft hij heel de tijd gespeeld met hun 5 maanden oude dwergteckel. Leuk zicht was dat!
Ik ben vanmorgen met Neela naar de cursus geweest en ik kreeg van te voren al het gevoel dat ze een beetje misselijk leek. Eenmaal daar was ze topfit en at ze de koekjes ook goed. Thuis heeft ze nog 30 gram brok gehad. Nu kwamen we na 4 uurtjes weg te zijn geweest thuis, had ze al haar brokken uitgekotst, inclusief de maaltijd van vanmorgen. Ze waren nog helemaal heel, met wat gras er tussen. Ze heeft nu net 30 gram gehad, gewoon los uit de hand maar daar kauwt ze ook bijna niet op. Als ze dit de komende 3 uur binnenhoudt krijgt ze haar avondeten.