Mooie foto's allemaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
colunder schreef:Ik zag net vliegen op mijn jong vlaamse reus zitten(die 2 dagen geleden nog ingespoten is met no myiasis)gelijk konijn gepakt en ja hoor,vliegeneitjes.
gelukkig nog maar op 1 plekje en nog geen maden.ik hab gelijk haar achterkant gewassen en zoveel mogelijk overtollig haar weggeknipt.
daarna flink ingespoten met anti myiasis,nou maar hopen dat het goed gaat.
ik baal als een stekker,3 weken terug een volwassen franse hangoor dood door myiasis.
colunder schreef:Ik zag net vliegen op mijn jong vlaamse reus zitten(die 2 dagen geleden nog ingespoten is met no myiasis)gelijk konijn gepakt en ja hoor,vliegeneitjes.
gelukkig nog maar op 1 plekje en nog geen maden.ik hab gelijk haar achterkant gewassen en zoveel mogelijk overtollig haar weggeknipt.
daarna flink ingespoten met anti myiasis,nou maar hopen dat het goed gaat.
ik baal als een stekker,3 weken terug een volwassen franse hangoor dood door myiasis.
_Tarzan schreef:Dat is ook weer waar marloez.. Ik heb vroeger helaas 2 konijntjes eraan verloren
Net gebeld voor de inentingen, wilde even de prijs weten ... Ik kom in totaal voor 6 konijnen uit op €225,50halleluja, snap meteen waarom zo veel mensen niet laten enten