Ymor, ik heb m zo staan dat ik alles kan zien behalve de bench. Hij staat namelijk op de bench. Maar dan weet ik wel dat als ik ze niet kan zien, liggen ze in de bench. Verder kan ik m inderdaad 360° draaien zodat ik alles kan zien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ymor schreef:Wij hebben nu een hekje voor de trap, voor de schoenenkast en voor de keuken. Maar alles gaat kapot (was van hout is niet slim) en het metalen hekje maken ze gewoon open waardoor ze alsnog naar boven gaan midden in de nacht. Ik had vannacht ineens pieter in bed.
IMJ schreef:Ik heb besloten dat ik niet wil dat ie op de bank gaat.
Dacht ik..
Dus heb ik vandaag een dekentje gekocht.. voor als hij er misschien toch op mag..
Ik ken mezelf.. die hond ligt zo gewoon op de bank![]()
Camera is wel handig. Hadden wij het ook over.
Warboel schreef:Otje kan nu al zelf op de bank klimmenals enige van het nest haha.
Hier mag ze ook gewoon op de bank straks.
IMJ schreef:Jemig.. maar pannenkoekenmix verwacht je toch ook niet?
Wat naar!
Skippy01 schreef:IMJ schreef:Jemig.. maar pannenkoekenmix verwacht je toch ook niet?
Wat naar!
Nee, die kant en klare pannenkoeken, niet de mix. Dat zou nog raarder zijn inderdaad! Maar een dicht pak pannenkoeken uit een dichte lade trekken... Ook bizar genoeg!
Was vooral naar voor mijn neefje, die nog vroege tiener was en zijn hond s ochtends dood naast zijn bed vond.
Warboel schreef:Otje kan nu al zelf op de bank klimmenals enige van het nest haha.
Hier mag ze ook gewoon op de bank straks.