Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxDiandraxX schreef:Pfoe.. Ik heb me even afzijdig gehouden. Vond de sfeer de laatste pagina(s) niet heel prettig maar kan zijn dat ik dst verkeerd oppak.
Die kortsnuiten ben ik voorstander van om dat anders aan te gaan pakken maar ik vraag me af hoe ze dat gaan doen.
Ik ben gisteren met de dames naar de oogarts geweest. Elin is weer mooi vrij verklaard maar Prim heeft helaas distichiasis, officieel zou ik er nog mee mogen fokken maar dat doe ik niet. Zodra ze loops is geweest zal ze dus gecastreerd gaan worden. Erg balen want haar ouders etc zijn allemaal vrij... Gelukkig heeft ze er zelf (nog) geen last van en we gaan ons best doen dat zo te houden!
[ [url=m/PZo9MS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: op de foto zijn de oogjes net gedruppeld dus dames kijken alsof ze stoned zijn..
XxDiandraxX schreef:Ik heb zelf nooit iets aan haar gemerkt, wat dus extra hard bij me aankwam maar voor haar natuurlijk goed nieuws is want dan heeft ze er ook minimaal last van.
Kim, ja dat kan zeker. Daarom is deze uutslag ook voor het leven zelfs al zou ik volgend jaar weer gaan en is er dan niks te zien. Het zijn eigenlijk een soort wimpers en die vallen soms uit en er kunnen dan ook weer nieuwe groeien.
Lara, nee in frankrijk is deze test niet verplicht en doen ze dus niet standaard bij pups al laat haar fokker haar honden wel testen!
kiwiwitje schreef:XxDiandraxX schreef:Ik heb zelf nooit iets aan haar gemerkt, wat dus extra hard bij me aankwam maar voor haar natuurlijk goed nieuws is want dan heeft ze er ook minimaal last van.
Kim, ja dat kan zeker. Daarom is deze uutslag ook voor het leven zelfs al zou ik volgend jaar weer gaan en is er dan niks te zien. Het zijn eigenlijk een soort wimpers en die vallen soms uit en er kunnen dan ook weer nieuwe groeien.
Lara, nee in frankrijk is deze test niet verplicht en doen ze dus niet standaard bij pups al laat haar fokker haar honden wel testen!
Ja vind heel die ecvo nog uhm apart en lastig zullen we maar zeggen![]()
Maar wat zuur zeg!
XxDiandraxX schreef:Waarom vind je het apart en lastig? Ik ben juist groot voorstander juist vanwege deze dingen. Je ziet en niet altijd aan ze en je wil toch met een gezonde ouder dieren beginnen aan het hele avontuur..