Dat gaat vlot met de terror zusjes , komt vast goed !
Vanmiddag overleggen wat ze willen ivm Luna , een senior erbij of dat mevrouw verhuizen gaat . Geloof dat ze stoppen willen met konijnen dan kan ik bunnybin senioren even mailen, vader vind het niet zo meer hij is ook al 72 dus zou snappen dat ze iets hebben van laat haar maar verhuizen
Begrijpelijk van je vader Rebecca, jammer dat jij haar niet zo lang kunt plaatsen maar dat lijkt mij niet echt slim met Lilo Klote is dat toch altijd he!
Ja ben er eigenlijk ook een beetje tegenaan gelopen Rebecca, heb ook bij beide nieuwe huisjes een goed gevoel dus dat geeft wel rust.
Pepper viel net om/zakte door een achterpootje heen
Hij zorgt er ook niet echt meer voor , heb van het zomer vaak genoeg wespen in de waterbak gezien dat ik maar weer schoon water pakte en hooi kregen ze ook amper . Daar gooi ik altijd wat bij hun in de ren
Had haar graag overgenomen , maar idd mijn eigen koppel (die nog nooit echt mot gehad hebben , soms wat haar als mevrouw stom doet maar nee altijd kusje erop erna) en Luna is gewend de hele dag in de tuin te lopen . Lekker onder de kerstboom en onder de glijbaan en lekker onkruid wieden etc , ga haar niet in huis opsluiten
Balen Rebecca! En jammer dat je haar zelf niet kunt opvangen maar wel erg begrijpelijk! Hopen dat je via bunnybin een huisje kunt vinden!
Spooky, ja hoor die denkt nog altijd dat ze 8 weken oud is
Anoniem
Geplaatst: 20-09-19 17:19
Hmm heb even overlegd en pap wil haar toch dolgraag houden (ivm de leeftijd oa ) , lastig niet helemaal mijn keus maar de auto raakt ie ook al kwijt door zijn leeftijd . Alleen is geen optie ,vond hij wel . Niet helemaal wat ik verwacht had , maar hij is wel stapelgek op ze . Mam regelt nu de waterbak , hij voert en hoop dat mam ook hooi in de gaten houd of dat genoeg gegeven is en ik maak eventueel schoon.
Zeker heb gewoon mixed feelings bij , zie het niet helemaal voor mij maar wij gaan het meemaken . Broer wil graag de ren aanpakken , maar met zijn migraine en nog meer vage klachten zie ik dat niet zomaar gebeuren ..
Wat mooi dat jullie zoveel doen voor zo'n oudjes toch niet alleen de dag te laten slijten.
Vraagje, ik heb weer eens een idee, de nijnen zitten hier op steen en hok en separaat toilet maar het kunnen kwa hooi slepen varkens zijn. Nu vind ik dat in de zomer niet erg, even bezempje er door en klaar. Als het weer nu gaat omslaan(blijven voor het eerst buiten) dan wordt het een ander verhaal en met nattigheid is vegen geen leuke klus meer.
Nu zat ik te denken om nu voor de winter de ren te bedekken met boomschors en de boel de boel te laten om in voorjaar alles er uit te wippen. Vinden konijnen boomschors fijn om op te lopen en liggen? En is dit een goed idee?
Dibs was vanmorgen ook niet lekker Ze kwam geen snoepje halen, heb het een paar uurtjes aangekeken. Ze was niet zoals ze was. Heb haar niet zien poepen, wel plassen. Had geen olvarit in huis, maar wortels gekookt, en dat gegeven met dat poepspul en een beetje pijnstiller. Ben nu op het werk tot 23 uur, zit niet op mijn gemak als er iets met mijn dieren is Maar lang leve de camera
Sylke104
Geplaatst: 21-09-19 15:36
Wat leuk dat ze aan de bloemetjes komen, Nelson trekt altijd de druivenstruik van de buren door de schutting heen
Zo niet leuk die zieken nijnen, altijd zorgen, wel handig een camera er op.
Nelson is hier helemaal uitgeteld, twee dagen heeft de dakdekkers het leven zuur gemaakt met zijn streken, maar schuur dak zit er op en rust is wedergekeerd in de tuin. Hij ligt nu al op zijn vaste slaapplek voor de nacht en volledig in coma
Ah balen Sabine, hopelijk komt ze er weer bovenop! Billy was na wat cisaral en carprofen gewoon weer zichzelf gisteren dus hopen dat dat bij Dips ook werkt!
sabine1979
Geplaatst: 21-09-19 15:52
De pijnstiller is bijna op, maandag gelijk nieuwe halen. Dit is toch ook verkrijgbaar bij pets place/ boerenbond? Ze zit nu in rusthouding op de wc, lekker in het zonnetje De oren op haar rug, die stonden de hele morgen rechtop
Inmiddels 15 minuten later... Ik zag haar de tunnel open graven die ik straks een stuk heb dichtgegooid, zie haar ook weer sprintjes trekken door de ren
Laatst bijgewerkt door sabine1979 op 21-09-19 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt