Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

voor Mika!
Milo ligt lekker op schoot te pitten
maar met het prikje zelf gilde hij het uit :'( maar uiteindelijk durfde hij ook na afloop weer een brokje te eten die hij gaf 
Zo van: ooh wat bijzonder, heb je dat zelf verzonnen of heeft de fokker je dat verteld? Dus ik uitgelegd dat ik het doe vanwege de ondersteuning van de darmflora enz. Maar dat was volgens hem onzin en ik kon het maar beter bij alleen brok laten want volgens onderzoek was dat veel beter. Want dat hele kvv gebeuren was maar een hype volgens hem
Milo doet t er prima op dus blijf het lekker voeren. Daarnaast vindt hij het ook nog super lekker!
Zonnetje81 schreef:Ik snap de redenen ook niet en ben zelf niet pro vers vlees op renske na. En ik ken geen een da die pro kvv is. Ik zou zelf brok of renske voeren maar dat is met een grote hond niet te doen.
Dat vind ik persoonlijk veel slechter. Niet omdat Hill's of RC slechte merken zijn, maar omdat ze tegen een bepaalde manier van voeren is omdat het door onkunde nog al eens slecht uit pakt, maar dat ze vervolgens zelf net zo goed over die onkunde beschikken.

Jessica_R schreef:Nagini schreef:Maar je voert dan dus alleen pens? Geen enkele ander soort?
Hij heeft nu pens/hart compleet. Maar variëren kan natuurlijk gewoondie pens is advies van farmfood maar ze hebben ook een rundvlees versie. Kvv van andere merken kan natuurlijk ook gewoon!