Weet eigenlijk niet of Eindhoven ver rijden is ik woon bij Gorinchem. Volgens mij is het wel te doen, maak ik er een dagje winkelen van whaha, heb alleen een winkelverbod
Het is maar wat je gewend bent natuurlijk. Als ik hier ergens heen wil zit ik al snel 45 minuten in de auto. Kan me voorstellen dat je het liever niet doet als je nog niet zo ver gereden hebt.
een uur rijden om alleen maar te knuffelen is wat anders dan een uur rijden om er een mee te nemen natuurlijk
gaby12
Geplaatst: 16-12-15 19:00
Hier gaat het gelijk kriebelen om de dames naar de kater te doen maar helaas eerst de spaarrekening wat spekken voor onvoorziene uitgaven omtrent een nest Zijn de Black tabby's met of zonder wit? Mackerel of Blotched
Yom
Geplaatst: 16-12-15 19:03
nee op hun buik zit wel wat wit
enne...dit is mijn eerste nestje MC dus ik moet nog even kijken wat nou mackerel of blotched is
Fotsy
Geplaatst: 16-12-15 19:12
gefeliciteerd yom, wat een prachtige diertjes, de tabby's zijn mijn favo's maar ze zijn allemaal leuk en lijken wel veel wit te hebben aan de pootjes, gezichtje, mmmm ik ben verliefd oh en doet me zo heimwee krijgen naar Terence haar nestjes, heerlijk om dit mee te maken. Bij Terence waren ze ook heel donker, zelfs de tabby zag je niet en de andere leek ook helemaal zwart (behalve de lapjes)
en nu
dus ik denk dat ze sowieso nog lichter gaan worden dan ze eerst lijken
Yom
Geplaatst: 16-12-15 19:22
ja dat verwacht ik ook wel dus nog even langer geduld tot ik de juiste kleur weet
meisje_
Geplaatst: 16-12-15 19:40
Yom schreef:
meisje waar woon jij dan??
Gelukkig heeft onze wijk dan echt een heeeel saai winkelcentrum (ja echt waar)
Ik woon in stein, zuid LB
*edit; jij woont op ong 53 km dus best in de buurt!
Yom
Geplaatst: 16-12-15 19:42
ooohh da's nog best te doen
lor1_1984
Geplaatst: 16-12-15 19:54
Mooi nestje Yom, gefeliciteerd! Mackerel is ahw een visgraatpatroon, blotched is gemarmerd dus met grote 'ringen/vlekken' op de flanken trouwens.
Helaas geen goed nieuws hier... Porthos is om 17.15u overleden. Hij is de laatste dagen behoorlijk achteruit gegaan en vandaag was het helemaal drama, na onderzoek en overleg is er toen ook besloten om hem zijn rust te gunnen. Het is nu stil, kaal, koud en leeg in huis...