Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat een verademing!! En ook gewoon super super trots. Helemaal blij met mijn knappe Pinto
)die over d'r kop aan moet - het hals gedeelte - maar het tuigje idd ook altijd over de kop aan krijgt. Lijkt me zelf ook veel sneller gaan als losklikken, maar da's wederom een persoonlijke voorkeur natuurlijk en afhankelijk van hoe het gaat met de hond want je wilt idd niet de kop eraf trekken
. Dus gelukkig voor mensen die het idd niet zo willen doen heeft DC de optie om los te maken dus dat is wel fijn.
hij groeit bijna uit dit tuigje maar past zijn uiteindelijke DC tuig nog lang niet
Ik heb de kleinere maten DC tuigen die ze als pup had aan anderen gegeven - maar je kunt ze ook prima nog 2e hands doorverkopen bv.
Gister heeft ze ineens een aantal keer over moeten geven in de auto. Ik denk zelf dat het komt omdat ik door de heuvels vrij stijl omhoog reed met verschillende bochtjes, maar dit heb ik nog niet mee gemaakt met haar. Wellicht dat ze ook iets verkeerds heeft gegeten in de tuin. Zaterdag maar eens een stukje gaan rijden over de platte weg om te kijken of het toch geen wagenziekte is.
Dus nu werken we aan de controle ervan. Lopen aan de lijn gaat ook al steeds beter. Soms vliegt ze nog wel eens van links naar rechts en van achter naar voor, maar in principe loopt ze netjes naast me zodra ik voet zeg.