Zouden ze daar ziek van geworden zijn? Volgens de FB pagina Caviadokter is dit Christusdoorn... dat is dus giftig

Zou het echt Christusdoorn zijn?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Ik kan die lange delen op de echte Christusdoorn niet terug leiden. De bloemen zijn het zeker niet en bladeren zitten er haast niet aan.
Wel kunnen het delen van de Valse Christusdoorn zijn
https://bomendael.com/p/gleditsia-triac ... FgQAvD_BwE
Overigens heb ik ook wel eens Christusdoorn (de echte) in het paardenhooi gehad en daar wordt je ook niet blij van. Daar is braam een lieverdje bij
DubbelDun schreef:Of die ook giftig is weet ik niet, moet je even googlen.
Cinnepin schreef:nee, hahah ik zei dat ik het advies opvolgde van mijn da, gezien ik daar vertrouwen in had, nou mijn cavia zou de volgende dag niet halen. Wonderbaarlijk zat ie er sóchtends nog
Ik dus gezegd dat Eva niet de enige is en dat andere dierenartsen ook echt wel wat kunnen. EN dat het net een sekte bleek...en toen lag ik er af whahaha
Nientsje schreef:Voor nu goed, ze liggen te slapen. Ben vooral zelf nu overal bang voor.
We hebben al het oude eruit gehaald en de kooien verschoond. Alleen onze bodembedekking was nog niet binnen.. dus hebben even uit nood dit gehaald... maar kan dit wel voor caafs of kunnen ze dan verstopt raken? Het is zacht gerstestro.
[ [url=m/8hhxXa.jpg]Afbeelding[/url] ]