Ik vroeg me beetje af of zo'n bril nu ook handig was voor bijvoorbeeld strand wandelingen, met al dat opstuivend zand.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nayomie schreef:Harvey had het om medische redenen toch? Vind het wel cool staan.![]()
Ik vroeg me beetje af of zo'n bril nu ook handig was voor bijvoorbeeld strand wandelingen, met al dat opstuivend zand.
KimD schreef:Nayomie schreef:Harvey had het om medische redenen toch? Vind het wel cool staan.![]()
Klopt! Harvey heeft Pannus waardoor de bril noodzakelijk is bij een UV sterkte van 3 of hoger.
Ik zou de bril zeker aanraden, sterker nog, ik overweeg voor Puk & Guinness een bril voor het steppen. Doordat ik ben afgevallen wil ik komend stepseizoen meer de bossen in en daar kunnen ze natuurlijk wel eens een struik of takje tegen het hoofd krijgen of voor rondvliegende modder of steentjes.
Marlis schreef:KimD schreef:
Klopt! Harvey heeft Pannus waardoor de bril noodzakelijk is bij een UV sterkte van 3 of hoger.
Ik zou de bril zeker aanraden, sterker nog, ik overweeg voor Puk & Guinness een bril voor het steppen. Doordat ik ben afgevallen wil ik komend stepseizoen meer de bossen in en daar kunnen ze natuurlijk wel eens een struik of takje tegen het hoofd krijgen of voor rondvliegende modder of steentjes.
Ik vond steppen tijdens een clinic met sem (toen nog vier pootjes) echt verdomd zwaar.
Ben aan het kijken voor een mountainbike om met Ivy met de tijd te kunnen doen.
Wel heel gaaf het steppen vond ik.
CupCakes_ schreef:Steppen is inderdaad super tof. Mèt hond, maar ook zonder
Zaterdag gaan wij naar Reeuwijk om trektuigen te passen. En dan kunnen we weer op gaan bouwen met steppen. Zoveel zin in!
Eloya schreef:Zit op telefoon te bokken dus lange bijleespost word lastig. Drukdruk laatste tijd dus lees vooral mee.
Cupcakes toffe foto's van jip!
KimD respect hoor wandelen met zoveel honden! Vind die bril erg stoer bij harvey!
Janine naar de keuring geweest, jammer van de DQ.
Wij hebben met Dieke zondag een bokt meeting gehad![]()
Al paar voorproefjes gehad.
Ben heel benieuwd naar de rest.
Ze was zo braaf! Zelfs korte stukken los geweest. Ging dan wel even rennen maar bleef om ons heen cirkelen en kwam ook weer met roepen. Ging niet naar andere honden. En dat 1e keer op ander terrein met onbekende honden.
Net 6 maand en zo knap
[ [url=m/e8KOOV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/86sn3i.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pdZFnj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nolicapri schreef:Goedenavond,
Ik kom even binnen vallen, ik heb een vraag.
Mijn puppy Jackrussel is nu 12 weken oud.
Ze is regelmatig een paar uur buiten en doet hier dan ook braaf de behoefte. Alleen zodra we weer binnen zijn, plast ze direct weer in huis of op kleedjes en/of in de mand. Terwijl ze kort daarvoor nog buiten plasje heeft gedaan.
Ze is niet opgegroeid in huis, maar in de paardenstal waar ze sliep en haar behoefte deed. Vanaf 8 weken woont ze in huis.
Is dit gewoon nog niet zindelijk of aangeleerd gedrag ? En wat kan ik hiermee het beste doen?