Hondenfokkers meetingpoint!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Re: Hondenfokkers meetingpoint!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-26 15:19

Klinkt als een heerlijk toekomstperspectief!
Ik vind de FTS echt een fantastisch ras!

Ik wens je heel veel geluk met jullie toekomstige dametje en ben super benieuwd wie er uiteindelijk blijft! Show je nog een fotootje terzijnertijd? <3

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-26 15:39

Genieten Hennos!

Hier nog een klein weekje, Lollie is maandag uitgerekend en Sushi donderdag, maar ik verwacht dat Sushi wel eerder gaat met die volle buik. Ze eet ook niet echt meer, dus vandaag wat tartaartjes gehaald, gekookte eieren gaan er ook nog wel in en verder leverpastei en ossenworst. Ach, je moet iets hè, als het kind maar eet :')

Lollie is vooral héél hongerig, maar met maar 3 pups gezien op de echo moet zij het echt doen met maar 1 schijf KVV tussen de middag extra :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-26 17:08

Wat een prachtige pups! Dat bruin dat erdoor komt is bijzonder mooi! <3 Fijn dat alles zo goed en soepel verloopt.

Chef, succes alvast! :):)

Wij zijn weer begonnen aan de loopsheden, niet de gewenste loopsheid van Vixem uiteraard maar Spicy. Kijken of Maze & Vixem erachteraan komen. Spicy was de laatste keer ook als eerste. <<) :')

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-26 17:37

Oh dan zal de rest vast volgen :j

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-26 19:46

Mooie pups!

Hier wachten we ook op de loopsheid. Had begin van de maand verwacht. Maar ze wil nog niet _O-

Hennos

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:32

Little_Gift schreef:
Klinkt als een heerlijk toekomstperspectief!
Ik vind de FTS echt een fantastisch ras!

Ik wens je heel veel geluk met jullie toekomstige dametje en ben super benieuwd wie er uiteindelijk blijft! Show je nog een fotootje terzijnertijd? <3

Ja het is ook een fantastisch ras. En ik zal het teefje wel spammen die gaat blijven.
wij wonen sinds 1 jaar op een boerderij met de paarden aan huis.
En zowel onze reu als Beike het teefje van mijn moeder lopen gewoon los, blijven netjes op ons terrein en laten de weilanden met rust. Zolang ze je maar achterna mogen lopen en de muizen mogen vangen zijn ze tevreden.
Wel grappig want mijn reu was mijn eerste FTS en met hem ben ik begonnen op een appartement. Van appartement hond naar erf hond, heerlijk om te zien dat het zo normaal is voor hem.

KimD schreef:
Wat een prachtige pups! Dat bruin dat erdoor komt is bijzonder mooi! <3 Fijn dat alles zo goed en soepel verloopt.

Chef, succes alvast! :):)

Wij zijn weer begonnen aan de loopsheden, niet de gewenste loopsheid van Vixem uiteraard maar Spicy. Kijken of Maze & Vixem erachteraan komen. Spicy was de laatste keer ook als eerste. <<) :')

Ja dat bruin is ook heel mooi. Ze zijn allemaal heel mooi, het hele diep zwarte is ook gaaf. Qua karakter zijn ze allemaal vrij rustig het gaat een moeilijke keuze worden. Maar eigenlijk ook wel luxe om zoveel keuze te hebben.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 15:01

Maze heeft me gehoord, die is loops! :Y) :')

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:59

Ik was al een behoorlijk poosje niet meer te vinden in dit topic maar heb weer een reden om mee te praten :+

Begin april verwachten we een nestje, Sebbie is nu met 5 weken al dikker dan dat ze vorige keer was met 7 weken.
Maar ik vind 6 stuks dikke prima, dus meer hoeft van mij ook écht niet :')

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:15

Gefeliciteerd! Spannend!

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:08

Gefeliciteerd!