Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Hij kan wel blijven zitten, maar dan kijkt hij zo stom.En als ik hem leuk laat kijken, kan hij weer niet blijven.
Daar baal ik dan van als ik jouw foto's zie Odin. Tessa kan het keurig, die kijkt ook altijd leuk.
Odin schreef:MyWishMax schreef:Hij kan wel blijven zitten, maar dan kijkt hij zo stom.En als ik hem leuk laat kijken, kan hij weer niet blijven.
Daar baal ik dan van als ik jouw foto's zie Odin. Tessa kan het keurig, die kijkt ook altijd leuk.
Kun je hem leuk laten kijken door een balletje te laten zien, of een woordje zeggen waar hij goed op reageert, zoals "lekkers" of iets dergelijks? Of gewoon een heel gek geluidje maken zelf?
Er zijn allerlei trucjes voor die je kunt proberen als je hond wel netjes kan blijven zitten als je iets gooit, of geluidjes maakt.
MyWishMax schreef:Nee, dan laat hij zijn kop zakken in de starthouding... Werkt perfect om zijn oren omhoog te krijgen, maar hij gaat meteen in de starthouding zitten.Als pup ging ik ook altijd door knieen als ik hem riep, dus dat heeft een tijd geduurd voordat hij snapte dat hij nu moet blijven zitten als ik door knieen ging haha
Odin schreef:MyWishMax schreef:Nee, dan laat hij zijn kop zakken in de starthouding... Werkt perfect om zijn oren omhoog te krijgen, maar hij gaat meteen in de starthouding zitten.Als pup ging ik ook altijd door knieen als ik hem riep, dus dat heeft een tijd geduurd voordat hij snapte dat hij nu moet blijven zitten als ik door knieen ging haha
Geluidjes maken doet hem ook in de starthouding zitten met zijn kop?
En als je een balletje of voertje of zo in de lucht gooit?