Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Banjer schreef:Ik mag toch hopen dat je geen zaagsel in de kooi hebt... dat is het slechtste dat je kan hebben voor ratten... veel te stoffig....

is stofvrij, is zelfs goed voor mensen die een allergie hebben.
. Hun longen zijn goed, ze ogen heel gezond, ze bewegen veel. Zijn met 7 weken oud al handtam:D
zodra ik filmpje kan plaatsen doe ik dat
ben benieuwd 

Hopelijk blijft dat goed heel.

Banjer schreef:Wij hebben morgen gezinsuitbreiding: 3 mannetjes uit de opvang in Amersfoort komen bij ons wonen
Een wordt in april 2, de andere 2 worden in september 2.. we gasn ze Mario, Luigi en Yoshi noemen
We houden ze eerst een weekje apart, in een jenny.. en volgend weekend de intro... en als we denken dat ze er nog niet aan toe zijn, dan stellen we de intro uit.. de mannen krijgen alle tijd om te wennen en op hun gemak te raken
gefeliciteerd

Maar wat is ferplast? zijn dat die plastic plateau's die jij in jou kooi hebt? het is mij gezegt door de dierenarts dat ik oppassen moet met plastic spullen, omdat ze er maar al te graag aan knabbelen. maar ik kijk rond voor zulke plateau's, i wel makkelijker schoonmaken.

1 van hun plast en poept op dezelfde plaats, de ander doet dat nog niet altijd. maar wordt zeker weten een hoekje gemaakt, is wel handig als ze hier los in woonkamer lopen.
)
springen en gek doen, nestje bouwen. en als onderlaag nog een dikke laag kranten (voor hun plasjes)

ze zijn onwijs leuk, gezellig en vooral daisy is lekker nieuwschierig en nergens bamg voor! Mijn chihuahua speelt veel met ze en de kat zit vaak in de kooi te slapen als ik niet oplet, haha!

ik ben ook nog niet zo lang in het topic, heb sinds vrijdag twee meiden hier.