Puppy Erbij 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 16:10

Cupcakes, leuk trappetje.

Vliegen met honden geen ervaring mee en was ik ook niet van plan :)

Vanochtend op m'n eerste show ever geweest met de smurf.
Net terug van een rondje wandelen en Yoshi even koppie leeg laten maken, morgen dag 2 :D
Afbeelding

996981

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 16:44

Wat goed! Heel leuk! Hoe gaat zo iets in zijn werk?

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 17:08

Goed gedaan zo te zien wel

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 18:52

Netjes toch Jeanine.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-21 18:53

Netjes hoor! *\o/*

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 20:10

Jaaa ik ben er ook echt blij mee!
Vandaag een Belgische mevrouw als keurmeester. Morgen een Italiaanse man.
Morgen zijn ook de zenuwen eraf, weet wat er nu van mij en Yoshi verwacht word. Dus kunnen ook een stuk ontspanner beginnen :D

Hoe de show exact werkt kom ik nog op terug, of iemand die het goed kan vertellen mag het ook doen!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 20:22

Ivy wilt een paar hapjes van baasje Afbeelding

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 22:08

x_Jeanine_x schreef:
Jaaa ik ben er ook echt blij mee!
Vandaag een Belgische mevrouw als keurmeester. Morgen een Italiaanse man.
Morgen zijn ook de zenuwen eraf, weet wat er nu van mij en Yoshi verwacht word. Dus kunnen ook een stuk ontspanner beginnen :D

Hoe de show exact werkt kom ik nog op terug, of iemand die het goed kan vertellen mag het ook doen!

Als je wil heel graag! En succes morgen :D

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 22:16

Ik heb Cody vandaag tussen de bloemen gezet :o
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na het poseren mocht die weer lekker zijn eigen gang gaan op stal :)
Afbeelding

Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 22:28

Aah die ravot foto's, blij ei.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 09:38

Oshaa
Ja ik vond het vooraf wel spannend met die fotoshoot omdat ik dacht ‘let op, dan gaat ze net nu een draak zijn’ haha. Fijn wel dat Beer niet in quarantaine zou hoeven; dat lijkt me idd nog erger als het reizen zelf haha.

candalisa
Ah leuk kliekje van Emma!

KimD
*Proest* Je vliegen met vleugels opmerking moet ik echt om lachen hahaha.

Kiimm
Ohh prachtige foto’s met die bloemen! Mooi sfeertje zit erin door de bewerking/filter ook wat erop zit! En ik ben benieuwd hoe z’n nieuwe blauw tuig gaat staan! Hier hebben we een blauwe van Dog Copenhagen; blijf dat echt een mooie kleur blauw vinden.

Marlis
Ah lekker zo met de groep er op uit! Jij hebt ook al zo’n gevaarlijke happende herder zie ik, lollll. Die blik ook in dat oog van Ivy hahaha.

CC
Heerlijke foto van Jip weer!

996981
Fijne les gehad zo te lezen, toppie! Fijn gevoel geeft dat!

Jeanine
Ah, mooi resultaat hoor! Veel plezier/succes nog vandaag! Lijkt me zelf echt mega spannend om naar zoiets toe te gaan. Denk dat dat voor Arya echt Te veel prikkels zou zijn, al was ik stiekem wel benieuwd hoe ze het zou doen bij een show van bv. Onze eigen rasvereniging. Maar ga ik denk ik niet achterkomen haha.

---

Hier een kleine update vanuit het land van de halfdoden, lol. Ik ben helemaal gesloopt :') Vandaag dus een RUST dag voor ons. Gister met Kim en de roedel (+2 honden van d’r mams) van Vijlen > Epen gelopen; 9km. Flinke uitdaging voor me op sommige paden, met Arya erbij, die dan omlaag gaan en waar de grond heel erg oneven is. Maar goed; niet op m’n gezicht gegaan, geen enkel verdraaid dus ik zeg Win, lol. Kim moest wel 600x ophouden achter me, maar op sommige stukken durfde ik echt niet achter Kim te lopen. Da's dan nog te onhandig met Arya hahaha. Maar er komt een tijd dat ik idd gewoon heel netjes en rustig kan afdalen met d'r :j :'). Ze was overall heel braaf verder met andere prikkels; het blijft een zaterdag in het heuvelland haha. Ze was wel echt helemaal uitgeput toen we bij de auto van Kim aankwamen hihi, maar ze kan nu lekker even bijkomen. Ze had nog een aanbidder, het reutje van Kim’s moeder, Woezel, die echt als een magneet naar Arya trok de hele tijd en verlieeeefd was op d'r. Jammer genoeg geen echt bijzondere foto's gemaakt deze wandeling; mijn aandacht te hard nodig bij andere dingen haha. Next tiiiime.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kim is een honden-tetris-master. Even 9 honden zonder problemen in d'r auto, hoppa *\o/*
Afbeelding

Kreeg ook gisteravond laat een mailtje van de fotograaf binnen, dat ze de foto selectie gestuurd heeft waar ik uit kan gaan kiezen; de foto's die ik dan gratis krijg en wat ik eventueel wil kopen nog en dan nog nabewerkt wordt. Dus daar ga ik me straks eens even goed voor zitten en selectief zijn. Kreeg wel alvast een preview foto!

Afbeelding

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 10:01

Curse,
Voor Yoshi ook veel prikkels, maar op een klein plasje op de tafel na van de spanning heeft ze het echt knap gedaan. Wel enthousiast aan de lijn maar wel super luisteren.
In de ring niet voldoende willen staan, tegenover de ervaren teefjes. Maar echt wel blij.

Wij zijn er bijna voor de 2de dag. Ik heb nul zenuwen op dit moment. Gister was ik echt te zenuwachtig. 4 honden zijn dezelfde als gisteren en een paar nieuwe.
Ik ga weer m'n best doen en meer kan ik niet doen.

Gistermiddag ook bewust even rondje water gedaan met de schapendoezen even koppie leeg, zwemmen,spelen en ravotten!

En jij en Kim kunnen daar heerlijk wandelen zeg!!!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 10:08

9 honden! :oo ik heb mijn handen al vol met twee. Wat knap dat je dat in goede banen kan leiden zeg! Respect… ziet er ook uit als een heerlijke omgeving om te wandelen

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 11:45

Wat is Arya toch een knap dier he! Ik vond met 8 honden al enthousiast _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 11:54

God ja, als iemand nog een dweil wilt hebben, die van mijn moeder mag je gratis ophalen! Woezel is echt een vreselijke hond, die hond is zo dom als dikke stront door een dunne trechter en heeft 0 manieren. Die kun je ook 10 keer iets zeggen en doet het de 11e keer nog. :+ 8)7 Ik heb met veel liefde de korthouder van Melissa geleend dus hij had zo'n 25cm speling naast mijn voet, toen konden we eindelijk normaal wandelen zonder dat Arya werd aangerand iedere 10 meter. :x Haar andere hond, Pip is best oke, minstens 5kg te vet maar wel oke. Daar had ik geen last van onderweg.

Was een heerlijke wandeling, wel een chaotische en niet alleen omdat ik die twee debielen bij me had maar wel lekker gewandeld. <3

Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 12:29

Vind het knap dat je met zoveel tegelijk kan lopen haha, doe het je niet na.

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 13:00

Het is maar goed dat je eigen stel goed is opgevoed, dan is 1 mindere nog wel te handelen.
Maar zo te zien weer heerlijk gewandeld zo te zien.
Mooie foto van de fotograaf Melissa, mooie uitdrukking op Arya haar kop zo.
Cody met roze bloemetjes, leuk!
Ivy neemt een lekker hapje baas ;)
Jeanine, succes vandaag.

Ik heb vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer op club getraind. Was weer ouderwets gezellig en lekker gelopen. Kreeg een mooi complimentje van een club/lesgenootje dat ze goed kon zien dat ik nu echt lijnen liep, dat ze dat zo mooi vond. Nu een moeie voldane hond die ligt te pitten. Straks mijn andere viervoeter aandacht geven.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 13:15

Marlis schreef:
Vind het knap dat je met zoveel tegelijk kan lopen haha, doe het je niet na.

Hoe meer hoe makkelijker. :j

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 17:05

Vanmiddag lekker in het bosje en natuurgebied achter ons huis gewandeld met de twee honden en baby in de draagdoek <3 klein rondje maar wel genoten! Hier komen bijna geen wandelaars omdat de weg doodloopt en een groot deel door de wei gaat (waar wel een pasje is aangelegd aan de rand) dus Frits ook lekker los gehad. Hij luistert al goed!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 17:26

Heerlijk lekker de benen strekken en snuffelen.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-21 17:52

Ik vind het geweldig om je zo te zien wandelen met de roedel Kim. Er zullen vast mensen omkijken als ze je zien haha

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 08:46

.
Laatst bijgewerkt door xingridx op 09-08-21 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Leeggehaald op verzoek

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-21 08:54

Balen jeanine! :(

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 08:59

Ah wat prut zeg, Jeanine. -O-

Snap wel waarom je een bus hebt, Kim. Vind het altijd zo gaaf om te zien hoe je met de roedel loopt. :D ook leuk om te zien dat CB en jij regelmatig samenlopen.

Wandeling ziet er leuk uit, 996981!

Arya zit echt mooi in de vacht zeg, wauw! Je ziet wel dat de trimmer geholpen heeft om door de ondervacht een beetje heen te komen. <3

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 09:27

Haha Thanks, we zijn meestal een attractie ja, zeker als Harvey zijn bril ook opheeft. :=