Vliegen met honden geen ervaring mee en was ik ook niet van plan

Vanochtend op m'n eerste show ever geweest met de smurf.
Net terug van een rondje wandelen en Yoshi even koppie leeg laten maken, morgen dag 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Jeanine_x schreef:Jaaa ik ben er ook echt blij mee!
Vandaag een Belgische mevrouw als keurmeester. Morgen een Italiaanse man.
Morgen zijn ook de zenuwen eraf, weet wat er nu van mij en Yoshi verwacht word. Dus kunnen ook een stuk ontspanner beginnen![]()
Hoe de show exact werkt kom ik nog op terug, of iemand die het goed kan vertellen mag het ook doen!
Vandaag dus een RUST dag voor ons. Gister met Kim en de roedel (+2 honden van d’r mams) van Vijlen > Epen gelopen; 9km. Flinke uitdaging voor me op sommige paden, met Arya erbij, die dan omlaag gaan en waar de grond heel erg oneven is. Maar goed; niet op m’n gezicht gegaan, geen enkel verdraaid dus ik zeg Win, lol. Kim moest wel 600x ophouden achter me, maar op sommige stukken durfde ik echt niet achter Kim te lopen. Da's dan nog te onhandig met Arya hahaha. Maar er komt een tijd dat ik idd gewoon heel netjes en rustig kan afdalen met d'r
. Ze was overall heel braaf verder met andere prikkels; het blijft een zaterdag in het heuvelland haha. Ze was wel echt helemaal uitgeput toen we bij de auto van Kim aankwamen hihi, maar ze kan nu lekker even bijkomen. Ze had nog een aanbidder, het reutje van Kim’s moeder, Woezel, die echt als een magneet naar Arya trok de hele tijd en verlieeeefd was op d'r. Jammer genoeg geen echt bijzondere foto's gemaakt deze wandeling; mijn aandacht te hard nodig bij andere dingen haha. Next tiiiime.

Ik heb met veel liefde de korthouder van Melissa geleend dus hij had zo'n 25cm speling naast mijn voet, toen konden we eindelijk normaal wandelen zonder dat Arya werd aangerand iedere 10 meter.
Haar andere hond, Pip is best oke, minstens 5kg te vet maar wel oke. Daar had ik geen last van onderweg. 

klein rondje maar wel genoten! Hier komen bijna geen wandelaars omdat de weg doodloopt en een groot deel door de wei gaat (waar wel een pasje is aangelegd aan de rand) dus Frits ook lekker los gehad. Hij luistert al goed!

ook leuk om te zien dat CB en jij regelmatig samenlopen.