Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
net even nat gesprayd maar hij twijfelt nog of hij het fijn vind. Badderen doet hij lekker lomp: kont in het water en daar blijft ie rustig tien minuten zitten. Hoe heb jij het gedaan met je volière in de hitte? Kan me herinneren dat je natte lakens erover hing? Misschien verwar ik je nu. 

Simone25 schreef:Wat leuk, een vogeltopic haha! Bokt is ook overal van.
Ik heb momenteel 2 Pyrrhura's
En heb eerder zielige duifjes (houtduif, tortelduif en postduif) grootgebracht haha.
Zijn er hier mensen in dit topic die verstand hebben van de kleuren van de pyrrhura?

Kan ik mooi afwisselen in de kooi. Hij begin echt wat losser te worden. Had eergisteren de kooi open gezet en we hadden niet door dat hij al naar boven was geklommen, opeens zat hij beneden op de grond
Ben enorm benieuwd wanneer hij zou kunnen vliegen, het is nu namelijk half vliegen en dan komt hij op de grond terecht. Kan hem makkelijk pakken en weer terug op de kooi zetten. De eerste keer wilde hij niet de kooi in en nu klom hij uiteindelijk zelf de kooi weer in en kon ik de kooi dicht doen. Daarna ging hij ook weer meteen slapen
Binnen 2 werkdagen de uitslag!
Vond ze best lekker.
Afhankelijk van waar je het laat doen. Ik ken mensen die het naar Spanje opsturen en dat kost dan 5 euro per vogel, maar dan krijg je de uitslag pas na een paar weken en soms klopt het niet.

Heeft er nog iemand tips? Iets lekkers pakken durft hij niet in de buurt van het tuigje.

Cayenne schreef:Ja, zo doe ik het ook idd.
En ik heb een harness hoody besteld. Die lijken totaal niet op een tuigje dus misschien vindt hij dat wel wat.
Als het niet lukt is het ook prima hoor! Dan doen we het gewoon niet. Ik wil niet dat hij zijn vertrouwen in ons verliest.
ze vond het vreselijk...ze bleef zich maar verzetten en probeerde zich eruit te wurmen...doodeng...dus geen tips helaas, hoop dat mango er wel aan kan wennen