Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Christinia, nee dat hoeft gelukkig niet als je ze braaf inent. Wat dat betreft valt zo'n reis voor de hond dus wel redelijk mee.
Ik zou er dan ook echt niet over twijfelen om je hond mee te nemen hoor! Zeker als ze gewoon gewend zijn in een bench te zitten. Hopelijk heeft ie daar meer vrede mee dan ontevreden Dexter![]()
[ [url=m/VU9wPe.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Christina schreef:Moeten ze niet ook 3? weken in quarantaine na de reis? Ik weet het niet meer zeker hoor, of misschien is dat USA. Ik weet ook niet meer of dat alleen bij vliegen was of ook bij inreis per boot. Niet om je af te schrikken, maar dat is wel iets om rekening mee te houden, omdat je hem dan ook niet mag bezoeken.
De afstanden met de auto vallen daar trouwens best mee, het klinkt qua kilometers heel ver, maar het is daar (buiten de steden) echt heel anders rijden dan hier in het drukke en volle Europa.
Marlis schreef:996981 schreef:Wat heerlijk die wandelingen! Wij zijn vanochtend weer op puppycursus geweest. Onwijs trots op Fritshij begint te snappen hoe hij zich moet gedragen in de grote mensen wereld
Genieten dan hè!
Wij hebben deze week helaas geen les ivm examens, vind het heerlijk altijd lekker trainen