Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:Ohnee dat was ook niet mijn bedoeling met het bericht. Maar niet iedereen is er op de hoogte van dat deze nu ook bestaatAl hoor ik er verschillende verhalen over en blijft die voor de hond een hogere acceptatie hebben.
RoosvanBlue schreef:Jones was wel moeilijk hoor. Bijna nergens mee te paaien behalve geitenkaas en rodi worst en zelfs dat spuugt ‘ie nog steeds uit als hij nerveus is. Jackie daarentegen vreet ALLES. Ideaal!
punjab schreef:xDenies schreef:Waar ben je benieuwd naar?
Omdat je verschillende verhalen hoor? Positief of negatief? Heb ook gewoon 2 moeilijke eters genaamd poes Truus en poes Shrek.
Skippy01 schreef:RoosvanBlue schreef:Jones was wel moeilijk hoor. Bijna nergens mee te paaien behalve geitenkaas en rodi worst en zelfs dat spuugt ‘ie nog steeds uit als hij nerveus is. Jackie daarentegen vreet ALLES. Ideaal!
Haha, echt twee uitersten dan! Geweldig! (Wel handig dat de oudste de moeilijke eter is, maakt Jackie voor het gevoel makkelijker denk ik?)
xDenies schreef:Voor een grote hond is EC best wel prijzig, je moet er een flinke hoeveelheid van voeren (sowieso volgens hun verpakking). De 12kg heeft grote brokken, de 7kg nog kleine smarties. Het is meer een merk voor de wat kleinere honden vind ik persoonlijk. (ja dat zal vast niet iedereen met me eens zijn maar dan heb je meerdere ervaringen, ik weet dat Arya ook geen kleine hond is maar toch)
Ik weet niet meer wat Bodhi kreeg maar best flink.
RoosvanBlue schreef:Zeker! Het is wel leuk want je ziet op verschillende vlakken de voors en tegens. Jones is zelfstandiger maar dat maakt hem wel makkelijk thuis, en Jackie is heel erg op mij gefocust wat weer een heel nieuwe ervaring is. Zij probeert echt alles naar haar pootje te zetten en Jones vindt alles wel prima. Samen zijn ze vooral een wervelwind van speels en vrolijk en druk
Skippy01 schreef:RoosvanBlue schreef:Zeker! Het is wel leuk want je ziet op verschillende vlakken de voors en tegens. Jones is zelfstandiger maar dat maakt hem wel makkelijk thuis, en Jackie is heel erg op mij gefocust wat weer een heel nieuwe ervaring is. Zij probeert echt alles naar haar pootje te zetten en Jones vindt alles wel prima. Samen zijn ze vooral een wervelwind van speels en vrolijk en druk
Grappig wel altijd, hoe verschillend ze kunnen zijn binnen een ras!
Wervelwind, ja, dat ken ik...![]()
![]()
Ik ging beide heren even wat oefeningen laten doen... Was alleen vergeten dat Lewis 'aan de voet' helemaal niet kent. Resultaat was die heerlijke warboel op insta die je volgens mij gezien hebt![]()
xDenies schreef:Voor een grote hond is EC best wel prijzig, je moet er een flinke hoeveelheid van voeren (sowieso volgens hun verpakking). De 12kg heeft grote brokken, de 7kg nog kleine smarties. Het is meer een merk voor de wat kleinere honden vind ik persoonlijk. (ja dat zal vast niet iedereen met me eens zijn maar dan heb je meerdere ervaringen, ik weet dat Arya ook geen kleine hond is maar toch)
Ik weet niet meer wat Bodhi kreeg maar best flink.
IMJ schreef:Mag ik meeschrijven en lezen? Wij kunnen onze pup over 1,5 week ophalen.
Het is een labradoodle, of eigenlijk een doubledoodle.. dat is een labradoodle x goldendoodle.
Ik heb altijd honden gehad. De laatste overleed toen ik zwanger was van onze dochter, zij is nu 5 jaar. Dat was een herder×bouvier met mega veel energie! Ik vond het een geweldige hond maar voor onze dochter leek het me wel iets te veel van het goede. Bewust voor haar naar iets heel anders op zoek gegaan.
Ik heb er zin in weer te wandelen en trainen!
We hebben ook 2 Siberen (katers) ik hoop dat ze een beetje lief voor hem gaan zijn!
[ [url=m/ugeUY1.jpg]Afbeelding[/url] ]