Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:Zitten wel belangrijke stoffen in brok , hooi is favo hier maar brokjes vind ik wel belangrijk elke dag
Groenvoer is niet belangrijk en krijgen ze niet elke dag , voor vandaag ligt er nog een appeltje voor ze

Nu ook heel vaak leeg binnen 2 dagen.

Buiten dat heb ik nog niet het gevoel dat ze ‘er klaar voor is’ dus zolang ze verder vrolijk rond loopt blijft ze nog even genieten

Hopelijk komen et geen eksters meer!

) Ze eet wanneer ze er zin in heeft en hey als de havervlokjes op zijn en baasje komt langs dan zorg ik wel dat er nieuwe in m’n bakje verschijnen

het strand is 1km verderop en we komen er eigenlijk veel te weinig haha. Hij vond t volgensmij wel leuk! Lekker rondhuppelen, snuffelen, zelfs helemaal languit tegen me aan in de zon liggen
hij was helemaal relaxed. Wil alleen wel een langer stuk lijn eraan maken zodat die iets meer ruimte kan hebben. 

normaal gaat Majoor mee als gezelschapsdame, maar die had een ochtendhumeurtje. Gelukkig is Nelson vrij relaxt en trekt hij een bezoekje aan da ook zonder gezelschap
cobelens schreef:Wat bijzonder om te zien, zo'n nijn mee op stap.
Nelson mocht vandaag op gewichtscontrole. Bijna 5 kilo schoon aan de haak. Mooi in model, maar ze verwachten gezien zijn ouders en zijn leeftijd(Is van januari) dat hij nog een groeispurt krijgt en zeker nog gaat uitzwaren.
[ [url=m/mMSKlp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij had er zin innormaal gaat Majoor mee als gezelschapsdame, maar die had een ochtendhumeurtje. Gelukkig is Nelson vrij relaxt en trekt hij een bezoekje aan da ook zonder gezelschap