Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Oeh ga ook zon lijst zoeken, we willen ook naar het wildpark maar dat doen we pas als ze helemaal geent is.
Wat een model hondje is het ook, braaf de hele nacht stil, zit veel los binnen maar nog geen enkel plasje binnen, wacht tot de voerbak op de grond staat, heeft het "nee" commando al bijna onder de knie, haalt zelf de spanning al van de lijn bij het wandelen en vind het dikke prima als iedereen inclusief hond uit beeld is.
Vreselijk snelle leerling
kiwiwitje schreef:Azmay schreef:Oeh ga ook zon lijst zoeken, we willen ook naar het wildpark maar dat doen we pas als ze helemaal geent is.
Wat een model hondje is het ook, braaf de hele nacht stil, zit veel los binnen maar nog geen enkel plasje binnen, wacht tot de voerbak op de grond staat, heeft het "nee" commando al bijna onder de knie, haalt zelf de spanning al van de lijn bij het wandelen en vind het dikke prima als iedereen inclusief hond uit beeld is.
Vreselijk snelle leerling
Daarom is titeren zo handig.Enten is geen garantie voor bescherming.
Azmay schreef:Volgens mij doet de dierenarts van mijn ouders dat niet, maar goed ik neem aan dat ze toch eerst gewoon de 12 weken enting moet halen en daarna kijken of het heeft gepakt?
Vuurwerk train ik trouwens niet, ben er zelf bang voor maar mijn ouwe sok geeft er echt 0,0 om dus ze kijkt het daar vast van af.
Kaus schreef:Ooooooh neeeeee, daar komt de titerdiscussie weer![]()
Ik ben wel overtuigd. Wij gaan binnenkort allebei laten titreren.
StonedRomy schreef:Nog een aanvulling: honden met andere uiterlijke kenmerken. BV krulstaart en rechtopstaande oren. Honden met lange oren, honden met een extra lange vacht etc.
Deze honden geven namelijk een andere taal af en daar moeten honden mee leren omgaan... anders ben je straks een van de vele mensen die verbaasd zegt ‘ doet hij normaal nooooit!’
En winkelwagentjes. Voornamelijk ernaast kunnen lopen vind ik erg handig.
Ziekenhuis vond ik ook erg fijn. Mijn teef gaat nog iedere week mee als ik naar het ziekenhuis moet. Mijn moeder wandelt dan door het park wat achter het ziekenhuis ligt en daarna wacht ze op mij bij de ingang. De mensen vinden het fantastisch en mijn teef vindt alle aandacht prachtig. Als pup heeft ze daar veel gezien en geleerd.