Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
gewoon zo snel mogelijk dan komen er ook geen ongelukjes was mijn mening!
Pelryo schreef:Ikke zijn ballen lijken ook harder te groeien dan hijzelfIk ben van plan hem pas in het voorjaar te laten helpen. Hij is nu 5 maand maar denk dat hij van de lente pas bewust word van zijn hormonen. hoop ik...
@ Rooschl gaaf die voerbakjes! moeten ze wel ieder aan de goede kant eten he
schattig! Ik wil ook een mutsje zoeken voor Otis en daarmee onze kerstkaarten maken.
Hij likt gewoon door uit de gootsteen. Knijpt alleen even zijn oogjes dicht, het monstertje. Maar het is zo'n heerlijk ding, hoe hij lekker kan knuffelen en met zijn handjes je gezicht kan betasten en zo blij is als je 's ochtends de slaapkamer uit komt om hem te begroeten. En hij kan zo hard spinnen en snurken, zo schattig.
Al heeft hij wel echt zijn gekke dagen, dan is hij niet te stoppen. Zo hard rent hij dan van het ene naar het andere eind van de kamer, uren achter elkaar. Springt op alles wat hij tegen komt. 
waarom geen idee. Iemand kwam met de opmerking misschien is je vriend wel warmer dus dat is lekkerder natuurlijk. Ja opzich, ik heb het bijna altijd koud en dan loopt m'n vriend gewoon in een T-shirtje xD
?
.

Mijn handen liggen open, maar hij wordt voorzichtiger en gebruikt nu niet meer iedere keer zijn nagels als we stoeien. Ik mag verder alles bij hem doen, dus ik ga er vanuit dat hij niet heel moeilijk zal doen met de nageltjes knippen.
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Tot nu toe houdt hij die scherpe dunne puntjes zelf nog goed bij op de krabpaal (is van hout met sisaltouw, dus lekker veel te krabben). Geen zorgen dus
Unseen schreef:Oe BengalenBedankt voor de duidelijke uitleg! Tot nu toe houdt hij die scherpe dunne puntjes zelf nog goed bij op de krabpaal (is van hout met sisaltouw, dus lekker veel te krabben). Geen zorgen dus
als ik ze hier ook heb geknipt rennen ze daarna gelijk naar de krabpaal haha.
grr!